Het blijft een lastig onderwerp:
Als mens zie ik het inderdaad als kunst, prachtig gemaakt, die onschuld echt genieten....Kan jaloers zijn op iemand die zo iets kan maken.
Als moeder kan ik alleen maar denken wat vieze mannetjes er mee willen doen. Soms ben je je niet bewust van hoe lelijk de wereld kan zijn. Vorig jaar zomer hadden we het zwembad in de tuin gezet en waren mijn dochters toen 1 en 4 lekker bloot aan het spelen. Gezellig, de buurmeisjes er ook bij, hoe meer ziel hoe meer vreugde. Tot de buurvrouw (moeder van de meisjes) mij even apart nam. Zij werkt bij de politie en had net een telefoontje gekregen van haar collega's dat er net iemand was opgepakt, die een stuk verderop met een verrekijker naar de kinderen had zitten gluren.....
Gelukkig hebben wij al genoeg verlaten strandjes ondekt waar mijn kinderen straks poedelnaakt rond kunnen rennen (goed ingesmeerd) zonder dat er iemand een foto van zal maken of zich hier aan kan storen!
En inderdaad, de link naar het verhaal over Ferguson was waarschijnlijk voor mij bedoelt, nog dank daar voor!
@Jack: Mooie foto's op je site, had eigenlijk ook foto's verwacht van het huis in aanbouw.... komen die nog?