Ned - CIV

Denk dat dat een verloren zaak is maar als je wint kun je er in ieder geval Whiskas van kopen voor je Parkiet ; misschien gaat ie dan wel miauuuuuuuuuuuwen anders kun je hem altijd nog naar die filmpjes laten kijken, al kijkende leert men :lol: :lol:
 
:lol: Ik heb er nog wel een in de aanbieding voor je maar ik vermoed dat ie een klein beetje plat is geworden nadat BigJim zijn auto heeft verplaatst :cry2:
 
Je bent in de war met het konijn van je buren.... :wink:
Neem nog een biertje...... :roll:
 
is wel makkelijk vervoeren zo'n platte kat, vind wel dat de binnenkant nog aan de binnenkant moet zitten
anders wordt het zo'n geklieder op mn bank
 
@ BigJim nee je bent in de war met dat konijn dat is mijn grasmaaier, de buren probeerden hem ok katte voer te geven en toen is er vandoor gegaan omdat ie altijd mijn mooie groene gazon zag. :happysun:
 
2 -1  :-o het hadden er meer moeten zijn voor ivoor kust maar weer door goed geluk en een beetje rekken hebben de Dutchies het gehaald..... :lol:
 
:congrats: De kaas eters zijn met een boel geluk weer een stukje verder in het toernooi; Hans sorry dat je je weddenschap niet hebt gewonnen.

Voor iedereen slaap ze en tot zondag als de echte strijd gaat beginnen :happysun:
 
Helemaal te gek zeg. Op naar de volgende ronde, en op naar mijn bedje :-D

Cheers Sander :up:
 
Maar ja Hans je hooft ook geen vogel zaad / katte voer te kopen dus je hebt die 50 toch helemaal niet nodig :-o
 
[quote author=lsn link=topic=4946.msg63045#msg63045 date=1150535334]
Maar ja Hans je hooft ook geen vogel zaad / katte voer te kopen dus je hebt die 50 toch helemaal niet nodig :-o
[/quote]
:-D ja, en wat is nou 50 euro these days :-D
maar ben nog wel 5 euro kwijt aan inleg
 
Tja 50 euri das toch weer twee kratten bier, maar ja omdat nederland er de volgende ronde uit ligt heb je die ook niet meer nodig :evil:
 
Back
Top