Ned - CIV

en hoeveel kratten bier moet ik betalen voor een fles bacardi, kan de koers niet terugvinden op internet! :|
 
Homebrew, eigen still aanschaffen en dan kom je uit op $ 9 per liter bacardi en andere sterke dranken :cheers:
 
:-o Morgen wordt het weer ruim 40 liter bier brouwen :p , heb nu al zin in over 3 weken als het klaar is om te drinken. Jammie :cool:
 
:cheer:  wat een wedstrijd :cheer:  op naar woesdag! die wordt wel heeeeeeeelll spannend!!

en morgen australie - brazilie
ik las vandaag dat Guus nog geen wedstrijd verloren heeft tegen brazilie maar tovh houdt k mn hart vast!!!

aussie aussie aussie oi oi oi
 
he isn, dat redt je mooi niet meer, 40 liter bier voor de wedstrijd australie - brazilie.
smaakt dat trouwens gewoon naar heineken ofzo dat eigen brew spul???????????????????????????????????????
 
[quote author=Hezza link=topic=4946.msg63093#msg63093 date=1150563266]
:cheer:  wat een wedstrijd :cheer:  op naar woesdag! die wordt wel heeeeeeeelll spannend!!

en morgen australie - brazilie
ik las vandaag dat Guus nog geen wedstrijd verloren heeft tegen brazilie maar tovh houdt k mn hart vast!!!

aussie aussie aussie oi oi oi

[/quote]

Laten we dat dan nog maar ff zo houden dan he :-D :-D.

Op mijn werk (6 Ozzie's en niemand wilde de shift van maandag naar zondag verplaatsen) dus denk ik dat ze een probleem met me hebben op maandag :cry: :cry: :cry: :cry:
 
@hans; Ik heb uiteraard nog wel wat litertjes hier in huis staan, ik kan bijna alle soorten bier brouwen, ik had laatst nog 22 liter Duvel want die miste ik toch wel heel erg en die zijn zo duur in de Bottelshop ( $7 voor zo'n klein rot flesje) :cool: :cool: :lol:. Vaak ga ik voor 8 % bier want dan slaap je wat beter. :oops:
 
[quote author=Hezza link=topic=4946.msg63093#msg63093 date=1150563266]
:cheer:  wat een wedstrijd :cheer:  op naar woesdag! die wordt wel heeeeeeeelll spannend!!

[/quote]

Hoezo spannend??? We zijn toch al door naart de 1/8 finale :wink:
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=4946.msg63119#msg63119 date=1150615779]
[quote author=Hezza link=topic=4946.msg63093#msg63093 date=1150563266]
:cheer:  wat een wedstrijd :cheer:  op naar woesdag! die wordt wel heeeeeeeelll spannend!!

[/quote]

Hoezo spannend??? We zijn toch al door naart de 1/8 finale :wink:
[/quote]

Ja....maar als je eerste in de poule wordt, hoef je in ieder geval niet tegen Portugal. Dus winnen woensdag is heel belangrijk! ...maw: het wordt heeeeeel spannend!
 
[quote author=letsgo link=topic=4946.msg63120#msg63120 date=1150617914]
Ben er geweest en wat een feest! Heel Stuttgart zag Oranje.
[/quote]


haha dat ws niet zo heel gek want beide teams waren volledig oranje!!!!
 
Als Mexico wint van Portugal kunnen we beter tweede worden (en dus verliezen van of gelijkspelen tegen Argentinie).  Dan komen we in de 1/8 finales namelijk uit tegen Mexico. En die schijnen we liever tegen te komen dan Portugal.

En het aardige is, deze wedstrijd (Mexico-Portugal) wordt ook op woensdag gespeeld en wel voorafgaand aan Nederland - Argentinie..... Dus dat wordt interessant voor de rekenaars onder ons.
 
Back
Top