NEDERLAND - AUSTRALIE

Jeanine

New Member
P6040906.jpg


P6040904.jpg


Mijn mannen op weg naar de Kuip voor het WK oefenduel NEDERLAND - AUSTRALIE
 
Geen idee maar het zijn hartstikke leuke foto's!!!!

We zijn halverwege en het is een een-nul! (Zeg dat maar eens tegen een ozzie, een-nul, klinkt als anal, dus voor dat je het weet heb je ruzie!)

Anyway, nu naar bed.
 
[quote author=CJ link=topic=4862.msg61728#msg61728 date=1149429372]
klinkt als anal, Anyway, nu naar bed.[/quote]

pas je op er lezen kinderen mee, CJ :-D

:loldevil: :lol1: Anal en dan naar bed :drinking: :clap2: :drinking:

Zit ik wel op het goede forum of ben jij verdwaald. :-D

Jack :evil:
 
hoor net op het nieuws dat er 3 "gewonde" Nederlands zijn na de wedstrijd van gisteren...haha hadden ze niet verwacht van die Australiers... Ben helemaal geen voetbalfanaat maar vond dit wel grappig.
 
grappig? Ik heb sympathie voor de aussies maar tijdens een vriendschappelijke wedstrijd 3 spelers het veld uit trappen, die vervolgens mogelijk geblesseerd zijn vlak voor een wereldkampioenschap is een teken van amateurisme. niet grappig, i.m.o
 
ja: het grappige ontging mij hier ook even

wel vond ik het goed dat de Dutchies de Ozzies niet even oprolden zoals ze vantevoren ongetwijfeld verwacht hadden  :wink: Nu maar hopen dat dit een goede wake up call was voor de oranjeklanten...

Ik moedig trouwens beide teams aan; ben er nog niet uit wat te doen als ze tegen elkaar zouden moeten spelen tijdens het WK... Heb meer sympathie voor het Oz team maar ben enorme fan van Van Basten dus tsja...
 
ik ging gisteren blanco naar het stadion, maar na 15 minuten swalbe's en gejank van de nederlandse spelers ben ik maar voor australie gaan juichen, oranje voetbalde als duitsers, als er maar iemand in de buurt dreigde te komen gingen ze liggen.
p.s. Ruben (5) bleef een oranje die-hard!  :up:

volgens mij waren de meeste blessures trouwens eigen schuld?
 
[quote author=rob & jeanine link=topic=4862.msg61765#msg61765 date=1149497788]
i als er maar iemand in de buurt dreigde te komen gingen ze liggen.

[/quote]

en daarom vind ik het dus "grappig". Als Van Basten over zijn eigen partij al zegt dat ze hier tegen moeten kunnen... :roll:

en eindelijk mogen ze een keer meedoen dus gaan ze er ook voor.
 
Ik vind het een goeie prestatie van ozzie tegen oranje :clap: :clap2:, zelfs toe ozzie met 10 man na die rode kaart :redcard: verder moest kwam oranje nog niet op voorsprong.
Oranje ging inderdaad vaak liggen :stretcher:, het is een terechte 1-1.
Ozzie had 4 schoten op het doel, en oranje 12.
Ozzie had 30% balbezit, en oranje 70%
 
Tja na wat onenigheid over hoe laat de wedstrijd eindelijk zou beginnen op onze Perth TV, had ik een compromie gesloten dat ik SMS'jes zou krijgen over de stand als ik niet kwam opdagen.

Eerste SMS na 12 minuten........ dus proberen wakker te worden wat erg moeilijk is in een zeeeer zwaar weekend, besluit maken ok ik rij die 5 minuten wel ff, hoop gerinket van kapot vallende lege flesjes in de auto eindelijk aangekomen bij KLOMPJE, lekker wedstrijd gezien en een drankje gehad (waar waren nu die bitterballen???? of moest ik die uit mijn vriezer meenemen). te lang blijven hangen in de 3e helft, naar huis proberen om nog een uurtje te slapen voordat je weer naar je werk moet (komt bigJim thuis moet je toch weer eentje drinken) en dus verslapen voor mijn werk en met een zeer Brak hoofd aankomen, ze wisten wel weer genoeg.

Zware dag biertje wijntje om wakker / beter te worden ga zo toch maar proberen mijn bed op te zoeken.

Hopelijk is dit het einde van het voetbal want ik heb het idee dat ik 4 jaar ouder ben geworden in 2 dagen!!!!

Chees Jan Martijn
 
Rampzalig om te kijken :cool:. Nederland, speelde gewoon goed voetbal en je kan niet voorzichtig genoeg zijn met je spelers in een "friendly" .....de Aussies, hoe geweldig het dan ook is dat ze eindelijk weer een keer een WK kans krijgen speelde als een natte krant. Alhoewel....de tweede helft kwamen ze een stuk beter uit de verf :up: en dat met 10 man...good on them! Maar alle eer aan de goalie!!!! If it wasn't for him..........

Groetjes
Syl


http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=105080
 
Ik vond het echt geen goeie wedstrijd, je kon duidelijk zien dat het een wedstrijd was die een week voor het begin van het WK werd gehouden.
 
Back
Top