NEDERLAND - AUSTRALIE

[quote author=suske link=topic=4862.msg61759#msg61759 date=1149495343]
grappig? Ik heb sympathie voor de aussies maar tijdens een vriendschappelijke wedstrijd 3 spelers het veld uit trappen, die vervolgens mogelijk geblesseerd zijn vlak voor een wereldkampioenschap is een teken van amateurisme. niet grappig, i.m.o

[/quote]

Helaas kennen de Oranjes Aussie rules niet en zijn en blijven het gewoon een stelletje watjes.
Ze hebben weer als vanouds gevoetbald...In het veld staan, beetje rondlopen en ze hebben ze weer verdiend.
Maar ...what's new?
 
Zo is dat,

Ik hou wel van een stevige partij net zoals die Engelse dat kunnen of nog HARDER gezegd op zijn Australisch.
Ze dragen toch scheenbeschermers , nou dan , die dragen ze toch niet voor niks

Enne Hiddink heeft ze een aardig veldbezetting en spelinzicht bijgebracht.
Wereldkampioen is hoog gegrepen voor Australia maar ze zullen een hele eind komen ......[size=7pt]hoop ik[/size]

Het blijft voetbal maar Australie zullen zeer goede en gevaarlijke underdogs worden , zeker voor Brazilie. :up:

Jack :evil:
 
Is het ook iemand opgevallen dat de commentator opeens zei  Argentinie, wij keken elkaar aan zo van, kijken wij naar iets verkeerds of is die man de draad kwijt. :-D

groetjes Manja :)

ps. ik ben geen voetbalfan, maar ik heb wel een klein stukje gekeken uiteraard.
 
Super foto's Jeanine  :up:

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel die van de Under 21's gisteravond :soccer:, hopelijk zullen de grote jongens ook ver komen (ik ben voor oranje, Schotland doet weer niet mee  :-( )
 
Ik hou wel van een stevige partij net zoals die Engelse dat kunnen of nog HARDER gezegd op zijn Australisch.
Marco van Basten noemde het ook al een "wedstrijd voor mannen" :-D  :-D
 
Ja, het was het echte MANNELIJKE voetbal wat ze speelden..........
Ik denk dat de Socceroos er een fan bij hebben........: Marco van Basten.

En die blessures vallen mee is nu bekend geworden. Dat vind ik nu knap: uitschakelen zonder ze echt te blesseren! Echte mannen dus! (en oh wat waren ze lekker.........jammie) Kan Oranje best nog iets van leren........

Ook Johan Neeskens wil eigenlijk best graag in Australie blijven trainen: hij is zeer gecharmeerd geraakt van het land en van de jongens. Niets wat wij hier op het forum al niet wisten natuurlijk.

Hi, hi, al met al een leuke wedstrijd in het kader van de 400 jarige betrekkingen?

henriette
 
en recht :)
p60409040xb.jpg

p60409064ye.jpg
 
[quote author=Syl link=topic=4862.msg61827#msg61827 date=1149550689]
Ik hou wel van een stevige partij net zoals die Engelse dat kunnen of nog HARDER gezegd op zijn Australisch.
Marco van Basten noemde het ook al een "wedstrijd voor mannen" :-D  :-D
[/quote]

Tja opgegroeid met footy, aussie rules, heb ik nooit begrepen waarom er hier zoveel gefloten wordt bij soccer  :?

Gewoon incasseren en doorgaan; NEVER GIVE UP!  GO AUSSIES  :up:
 
nou ik vond ook dat die oranje mannetjes wel heel makkelijk en vooral heeeel lang bleven liggen- de Aussies zie je niet zeuren of kreunen en staan gelijk weer op om achter die bal aan te gaan.
miel
 
Back
Top