Nederlande studenten vereniging Brisbane,BBQ en een Spetterende Koninginnedag 09

berndzomerdijk

New Member
Hallo beste nederlanders in Bris Vegas! Lees hieronder een deze email om de leeftijdgroep van 18-35 bij elkaar te krijgen voor een bbq en iedereen voor koninginnedag! Zou je me aub een email naar newsbrisbane@gmail.com kunnen sturen om bij de contactenlijst toe te worden gevoegd? Bedankt! voeg me ook toe op facebook! berndzomerdijk@gmail.com. Ik hoop dat we regelmatig wat samen kunnen gaan doen  :up:

Bernd

Beste Nederlanders in en rondom Brisbane,


Voor degenen die mij niet kennen zou ik mij graag even voor willen stellen. Ik ben Bernd Zomerdijk ik studeer PHD bij Griffith. Ik ben de contactpersoon voor de Nederlandse studenten organisatie News in Brisbane/GC (Nederlandse Wereldwijde Studenten). Vorig jaar hebben we bij het Belgish biercafe een enorme konginnedag gehad. Dit jaar zou het leuk zijn om wat vaker wat te gaan doen met de Nederlanders in Brisbane. Het zou fantastich zijn om in de komende maand wat te organiseren. Een BBQ in de stad bij mij lijkt mij een leuk om het jaar mee te beginnen! Maar wij zijn opzoek naar zoveel mogenlijk Nederlanders in Brisbane om af en toe een leuke avond met een paar biertjes te kunnen genieten! Als jullie mensen kennen laat mij dat graag weten! Verder is er ook een Jongerenborrel bij het Belgisch Cafe elke eerste donderdag van de maand dat begint om 7 uur. Ik ben momenteel bezig om deze borrelclub en News samen te voegen; hoe meer zielen hoe meer vreugd  . Als jullie nog suggesties heben hoor ik het graag! Ik mail jullie snel om een datum vast te kunnen prikken!


Met vriendelijke groet
--
Bernd Zomerdijk
(Nederlandse Wereldwijde Studenten Brisbane)



Tel 04-10886462
 
:? dus, als je (bijvoorbeeld...) aan  t omscholen bent en je bent toevallig bijna 40, MAAR wel nederlands EN student in Brisbane... mag je dan niet komen??  :shock:

Hihihi.. Neh, ik zit in Melbourne, maar weet nog niet of ik naar de borrel ga.. Lijkt er op dat dat NEWS niet echt leeft naast een borrel hier en daar? Of heb ik het mis..

Jongens, jullie zijn niet te oud!!!  :roll: :wink:

Xx Mitzi
:grin:
 
Hey,

NEWS leeft wel,, misschien niet in Sydney of Melbourne maar hier in QLD lopen de aantallen op! Het is niet makkelijk jonge nederlander/studenten  op te sporen.. Wij zijn hier druk mee bezig op het moment en het geeft al zijn vruchten. Koninginnedag gaat het weer volle bak worden
 
Back
Top