Nederlanders in Bullsbrook en omgeving

Anna

New Member
Hallo allemaal,

Ik vroeg me gewoon even af of er ook nog wat Nederlanders bij ons in de buurt wonen, in Lower Chittering, net boven Bullsbrook, ongeveer een uur ten noord oosten van Perth?  :?

Laat ff wat van je horen  :up:

Groetjes van Anna

Hoi Anna

Heb net je note gelezen en ging meteen de kaart pakken, want ik heb nog nooit van Bullsbrook gehoord.
Wij wonen ongeveer een anderhalf uur ten  beetjenoord meer oosten van Pert...Goomalling....een half uurtje van Northam :up: :up:

Zelf werk ik in Northam

Groetjes Gerard

Ha Gerard,

Bedankt voor je reactie. Tja, voor Goomalling moest ik ook ff de kaart erbij pakken hoor  :grin:
Wel waren we al een paar keer in Northam geweest, leuk plaatsje!

Ik denk dat jullie toch nog wel een uur bij ons vandaan zitten? Hoe zijn jullie daar zo terecht gekomen? Toeval?

Bij ons min of meer toeval, maar we moesten wel in de buurt van Perth blijven omdat we daar allebei werken. Anders zouden we liefst meer naar het zuiden toe zijn gaan wonen. Busselton ofzo.

Ben benieuwd of er nog meer Nederlanders bij ons hier in het noord oosten van Perth in de buurt zitten  :?
We wachten het nog even af  :roll:

Groetjes van Anna

[quote author=Anna link=topic=8517.msg112889#msg112889 date=1204505286]
Bij ons min of meer toeval, maar we moesten wel in de buurt van Perth blijven omdat we daar allebei werken. Anders zouden we liefst meer naar het zuiden toe zijn gaan wonen. Busselton ofzo.
Groetjes van Anna
[/quote]

Dat is toch een flink stukje 'commuten' dan elke dag? Of werken jullie toch wel enigzins in het noordelijk deel van perth dan?

BTW: Ja wij wonen ook ten noorden van Perth, maar dan in de zin van 13km ten noorden van CBD ;-)

Wij zitten ook noordelijk, maar meer in de buurt van Perthpete en Perthellen...

Groet,
Ineke

Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Wij werken allebei net ten noorden van Perth, mijn man in Leederville en ik in Osborne Park. We kunnen dus lekker samen heen en weer rijden. 's Morgens in de auto ontbijten, kopje thee kopje koffie d'r bij. Heel niet verkeerd hoor. We doen er een uur over, en we rijden dagelijks door de prachtige Swan Valley. En zelfs op de Great Eastern Hwy hebben we nooit last van files. Ons hoor je dus niet klagen  :up:

Wij vinden het de moeite waard aangezien wij hier op een stukkie grond van 5 acres zitten met een prachtig huis dat we zelf hebben ontworpen. Wij vinden het fantastisch  :roll:

Waar precies wonen jullie dan Pete en Ineke?

Tja, dat is inderdaad nog net het Noorden van Perth ja ;-). Ik heb zelf een ruim jaar in Leederville gewerkt (tot afgelopen November). Momenteel werk ik in West Perth. Ellen werkt in East Perth, dus ook wij zijn blij dat we (grotendeels) kunnen 'carpoolen'. Ook heel blij trouwens dat het ('s morgens tenminste) maar een half uurtje is om te rijden. 's middags wat langer aangezien ik Ellen dan oppik (Adelaide Tce) dus door de stad heen rijd...

BTW wij wonen in Darch...

We hadden bijna vlakbij gewoon, maar het gaat niet door.
We hadden een stukje land gekocht in Gingin, ten noorden van Bullsbrook. Alleen is er WEER uitstel dus hebben we het opgegeven. Helaas, een andere keer beter.

Hi Anna heb jullie weblog bekeken ziet er erg mooi uit, en verliefd om jullie honden, wat een prachtige honden. Wij komen er wel eens langs als we een paar dagen naar Toodyay gaan om de stad te ontvluchten . We wonen 500 meter van  CBD , niet echt het noorden.

Ha Wilsil,

Jammer dat de koop niet is doorgegaan, Gin Gin is inderdaad 'heel dichtbij' :)
Misschien volgende keer beter. Naar wat zijn jullie precies op zoek? Alleen grond of ook al een bestaand huis erop? En hoe groot? Als je wilt, dan houden wij onze ogen en oren even open voor alles wat er vrijkomt bij ons in de buurt.

Jan en Erna, onze hondjes zijn inderdaad de mooiste honden die er bestaan  :roll:
Sam, de zwarte labrador, hebben we met ons meegenomen vanuit Nederland. Hij wordt deze maand alweer 9, wat vliegt de tijd! Sil is zijn zoon die afgelopen mei geboren is. Zij genieten ook volop van onze 5 acres hoor, ze vinden het heerlijk om daar lekker rond te kunnen struinen :)

Volgende keer dat jullie weer eens bij ons in de buurt zijn, moet je zeker ff aankomen voor een bakkie!  :coffee:

Groetjes van Anna (zoals de Ozzies mij noemen)

We waren op zoek naar ruimte en kwamen dus in Gingin terecht. Een acre grond leek ons wel genoeg om er een mooi huisje op te bouwen.
Echter hebben we nu twee Variations of Contract gehad en is de laatste verlengt tot volgend jaar february.
Dus mogen ze het houden.
Nu hebben we een bestaand huis gekocht in een van de noordelijke wijken.
We wilden in de buurt van onze vrienden blijven.

Hoi Anna,

Wij wonen in Moora en dat is ong 2 uur noordelijk van Perth. Als wij naar Perth gaan komen wij altijd door Bullsbrook dus wij kennen het zeker wel. Staan ze nog weleens te flitsen..

groetjes Tina en Henk Fledderus  :cool:

Hai Anna,

Wij wonen in Craigie, das dus eigenlijk wel gewoon stad. Zeker vergeleken met jullie property! Om jeloers op te worden! Heb ook effe naar je blog gekenen, en mooie honden, inderdaad. Maaaaar, die van ons zijn ook heel lief en kunnen ook heel schattig (en stout) zijn! Zouden graag op een stukkie land rondrennen, maar helaas moeten ze het met uitjes naar park en strand doen.
Kijk ook maar eens op onze blog!

Groet, en veel plezier daaro in Bulls!
Ineke

Hi Anna

Zullen we doen dat bakkie :up: Kunnen we meteen die schatjes van jullie een aai over hun bol geven.
We zijn net vorige week geweest maar gaan zeker wel weer.
Hoelang wonen jullie al in Australie?

Leuk al die reacties, bedankt daarvoor.

Toch blijken er dus niet al te veel Dutchies in Bullsbrook en omgeving te wonen, althans, geen xpdite Dutchies  :wink:
Maar ook de Dutchies die alleen maar op 'doortocht' zijn en deze kant op komen, zijn allemaal van harte welkom om een bakkie te komen doen hoor  :p Of hun hondjes te komen laten rondrennen (Ineke)  :roll:

Jan en Erna: wij wonen in april 3 jaar hier in WA, en we vinden het hier fantastisch! Niettemin zijn we d'r nog niet toegekomen om het Nederlandse winkeltje in Guildford eens te gaan opzoeken. We hopen dat dit weekend eens te gaan doen. Het is ten slotte bij ons 'in de buurt'. (tja als je in Bullsbrook woont, dan vind je dat wel in de buurt  :|)Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze negerzoenen hebben!  :lol:

Doei!

Anna

Hoi Anna,

We zijn net vandaag weer geweest (de salmiak ballen en de boerenkool waren op). Ik meende te herinneren dat hij ooit wel negerzoenen had. Dat bevestigde Jeff ook. Maar ze zijn er mee gestopt. Klaarblijkelijk is het een beetje moeilijk spul om te importeren. Problemen met de room en met de chocolade die wit werd... Helaas dus v.w.b. de negerzoenen..

Maar het goede nieuws is natuurlijk dat zijn winkeltje vol ligt met van alles anders ;-)

Ik heb wel eens donkere mensen (is netjes gezegd) zien rondlopen, dus als je echt een negerzoen hebben wil..................

Back