Nederlanders in Sutherland Shire

robijntje

Account Inactief (eigen verzoek)
XPdite Sponsor
Hallo! Wij wonen nu sinds januari in Bangor, een plaatsje in de Sutherland Shire, ten zuiden van Sidney. Ik zou het echt heel leuk vinden om wat nederlanders te leren kennen die hier ook in de buurt zijn gaan wonen. Er is niets mis met Australiers maar gezellig wat afspreken met wat nederlanders en ervaringen uitwisselen, dat lijkt me gewoon heel leuk. wie o wie? :smile:
 
Hoi Ruby,
Wij wonen sinds augustus 2007 in Caringbah en behoren dus ook tot de Shire-gemeenschap....
Ben nog nooit in Bangor geweest, maar wel door Menai, Barden Ridge en Woronora Heights gekomen met de auto.
Brand maar los, hoelang ben je hier, met wie, hoe oud ben je,wat doe je hier etc etc
Volgens mij vind je niet veel Hollanders in de Shire, erg coccasion (weet niet of t goed geschreven is) gebied hier,
ik hoor het wel
Groetjes Angelique  :cool:
 
hoi angelique!

Wat leuk dat je reageerd op mijn oproep. Nee, ik geloof ook niet dat er veel nederlanders hier zijn! krijg tenminste weinig reakties! Ik ben hier komen wonen met mijn man, hondje en 2 katten. We hebben een hartstikke leuk huis in Bangor en sinds kort ben ik in het bezit van een autootje wat heerlijk is! Ik wil in huis met een schoonheidssalonnetje beginnen maar had eerst nog hartstikke veel werk om het huis schoon en ingericht te krijgen, ging 2 weken terug naar nederland om mijn ouders te bezoeken die hartstikke oud zijn, heb nu 3 weken een vriendin uit nederland met haar man op bezoek en dan...wil ik beginnen met werken. mijn man, gerry, werkt in silverwater bij een soort drukkerij en dat is ook de reden dat wij hier zijn gaan wonen. ik zou het gewoon heel leuk vinden om iemand te leren kennen waar ik eens lekker mee kan kletsen en eens wat mee zou kunnen afspreken. (of gewoon gezellig een bakkie koffie mee te drinken) We hebben leuke buren en iedereen is heel aardig maar een nederlandse vriendin is toch anders he? wij zijn allebei rond de vijftig, dat klinkt aardig oud maar zo voelen wij ons niet!! :grin: groetjes!!
 
Hallo,
Gezellig nederlandse vrienden op bezoek voor 3 weken, wij hebben in januari ook 2 weken de (schoon)ouders op bezoek gehad en das dan toch wel weer erg fijn!

Wij zijn hier op een permanent visum omdat mijn aanstaande man timmerman is, waar hier een tekort aan is. Ik werk in een grouphome voor gehandicapten, hier in de Shire. Hebben jullie ook een permanent visum?

Een huisje zoals jullie zit er bij ons nog niet in, huisdieren helaas ook niet maar wie weet in de toekomst...
Het klinkt alsof jullie het al goed voor elkaar hebben sinds januari, mooi huis, huisdieren erbij, zoon die overkomt!
Heb je je schoonheidssalon al gepromoot in de Shire? Want Bagor zelf is niet al te groot toch? Wel een mooie omgeving ja

Wij zijn 30 en 32 jaar dus van een andere generatie  :grin:
We gaan in Juli terug naar Nederland om te trouwen en daar hebben we wel erg veel zin, na 1,5 jaar je eigen nederlandse familie en vrienden weer zien...want inderdaad het is toch anders met die ozzies!!

Veel plezier met jullie bezoek,
groetjesssssss
 
Hallo,

Ik woon nog niet in de Shire (woon nu in de inner-west) maar ik hoop het komende jaar wel met man en kind naar de Shire te verhuizen. Ben 34 jaar. We denken aan Gymea Bay als plek om te wonen. Moet wel in de buurt van de trein zijn, mijn man werkt in het CBD. Heb hier ondertussen best een grote vriendenkring opgebouwd maar daar zitten eigenlijk geen Nederlanders tussen.

Als we eenmaal in de Shire wonen kom ik zeker langs voor een facial, mocht je dan je eigen salon hebben!
 
Ang, wat leuk dat jullie gaan trouwen! geweldig, lekker naar nederland met al jullie familie en vrienden erbij! Alvast gefeliciteerd!
Nee, ik heb mijn salon nog niet gepromoot omdat ik eerst ingeschreven moet staan, dat zijn we nu aan het regelen. Ik ga als dat in orde is wat folders rondbrengen en in het plaatselijke krantje adverteren, komt wel goed.
Onze nederlandse vrienden zijn vandaag terug gegaan en hij gaat een leike website voor me maken met foto's en alles erop en eraan! leuk he?

En CJ, je bent van harte welkom, ook voor een bakkie koffie!! Kunnen we jullie misschien nog wat tips geven over waar je leuk kan wonen hier in de buurt. Gezellig!
 
CJ, wij hebben in Gymea Bay ook naar een huis gekeken! Waar wij wonen is met de auto nog geen 10 minuten van het station van Jannali. Bangor ligt echt heel centraal, je bent met de trein in 25 minuten in Sydney, barst hier van de winkels (menai is op loopafstand) 15 minuten naar Cronulla (beach) en snelweg de 6 is hier vlakbij, dus alles heel centraal maar je woont toch schitterend buiten. Wij hebben achter ons huis een prachtige vallei waar je uren kunt lopen (met de hond los!) Het is hier heerlijk!
 
Hallo, ik woon indertussen ook in de Shire. Lijkt me leuk om een keer ergens koffie te gaan drinken. Nog interesse?
 
Wat leuk!! Ja, natuurlijk heb ik nog interesse!! Komen jullie gezellig naar ons toe?? Waar wonen jullie?? Nou, echt leuk hoor!!

Hoor snel van je, dag!! :up:
 
Hallo!!!

wat leuk NL'ers in The Shire!!  :grin: Ik ga in Februari emigreren, mijn vriendin woont in Caringbah (Kingsway) en zij en haar familie hebben een kebab shop in Cronulla ( Tarkan's Kebab Shop, zijn hele lekkere kebab en pides daar  :p ) Ik ga eerst vanaf Februari in de shop zelf wonen, er is daar een bed douch etc etc. is eerst wel handig voor mij  :up:

In ieder geval, het zou leuk zijn als jullie een keertje gezellig kebab komen eten, so feel free to join!!!

See ya!

David Rodriguez
 
Hoi!  Nou, ik kom wel hoor David !! Lekker!! Nou, het wordt echt nog gezellig zo. Is toch leuk om wat contact met Nederlanders te hebben, is toch anders dan met onze Australische vrienden :wink:

Hou ons op de hoogt ok? Als je er bent geef je dan een seintje?

Hansie, waar woon jij?? Ook hier in de buurt?

Groetjes Ruby
 
Hahaha YESSS!!! eerst lekker eten :Cooking: , daarna :lol1: gezellig zitten en tot slot :drinking:  :grin:

ik laat jullie het zeker weten als ik daar eenmaal ben, duurt nog wel even, ik moet met de :bike: komen, dus ben daar Mid-Eind February  :p

dat van die fiets is natuurlijk een grapje  :up:

keep in touch  :smile: 
 
Hallo,

Is er inmiddels al meer bekend over een eventuele get together tussen CJ en Robijntje? Hansie woont volgens mij in the city, volgens mij zijn wij, tot nu toe, de enigste in de Shire...

groetjes Angelique
 
Ik woon inderdaad midden in the city, maar we hebben sinds kort een auto, dus ik ben verplaatsbaar  :smile:
 
Die Robijntje is goed he, Robijntje rules, !!!

Ze heeft mij ook al overtuigd dat we in Sutherland moeten wonen, hahahaha.

Zie ik dat Zuidelijke David ook van de partij zal zijn .

kan niet wachten, wordt echt gezellig daar hoor!!!!!

Als we nou eens dat GD huis eens verkochten, pff wat duurt dat lang.

xxxxxxxx
 
Hi Ang,

Sorry voor de late reactie, ik kijk een beetje onregelmatig op het forum.

Robijntje en ik hebben twee weken geleden afgesproken en bij Robijntje thuis koffie gedronken. Over twee weken of zo spreken we weer wat af. Je bent hierbij van harte welkom! Stuur ons een pm-etje en dan kunnen we afspreken wanneer en waar.
 
O ja, en Hansie, als jij helemaal de suburbs wil komen rijden ben je ook van harte welkom!
 
Hoi!!

Nou, wordt het nog echt gezellig in de Shire!!!! Ik vind het helemaal leuk :up: We gaan gewoon een datum prikken en Lizzy...nog even geduld en je bent er ook lekker bij! Komt helemaal goed :lol:

Ja, was echt gezellig he? CJ?  Echt leuk om hier met Nederlanders contact te hebben. Heb trouwens nog iemand gesproken, woont hier ook vlakbij en zal zeker ook van de partij zijn als we iets afspreken.

Mijn tuin is in ieder geval weer beschikbaar!!

Ik hoor het wel, dag!!
 
Back
Top