Nederlanders in Sutherland Shire

Hee hallo Nederlanders!

Nog een kleine 3 maanden wachten en dan komen wij 'the Shire' opvrolijken! Gezellig hoor, om wat Nederlanders te leren kennen in Australie, dan voel je je meteen meer thuis... Sowieso zijn wij niet alleen in Oz, want we gaan bij 'Robijntje en Gerry' wonen in Bangor! Dat wordt dus een gezellige boel!

Groetjes vanuit een koud en donker Noord-Holland,
Emiel & Marieke
 
Sutherland Shire xpdite meeting: vrijdag 21 November, 2pm, Hazelhurst Gallery, Gymea. Iedereen is van harte welkom, of je nou is de Shire woont of niet! Ang, Robijntje en ik zullen er in ieder geval zijn.
 
PS - kan dit topic misschien naar NSW verplaatst worden? (Het pas niet echt in nieuws en tips)
 
Ik sluit me bij CJ aan!! Iedereen is heel erg welkom, we gaan het gezellig maken in de Shire!!  :grin:

Tot vrijdag! :cheers:
 
hi. ik lees net jullie berichtjes. Wij, mijn (australische) man en ik (35 jaar)zijn sinds juli 2008 in caringbah komen wonen. Hiervoor woonden we ook erg dichtbij, namelijk in cronulla. Ik ben in September 2006 naar australie gegaan en zou het erg leuk vinden om in contact te komen met nederlanders in de buurt.
Ik hoop gauw wat meer van jullie te horen.
groetjes Jolanda
 
[quote author=CJ link=topic=8820.msg128293#msg128293 date=1227070284]
Sutherland Shire xpdite meeting: vrijdag 21 November, 2pm, Hazelhurst Gallery, Gymea. Iedereen is van harte welkom, of je nou is de Shire woont of niet! Ang, Robijntje en ik zullen er in ieder geval zijn.
[/quote]

ARGH dat was een beetje short notice, 2,5dag vantevoren :(
 
Hoi!! Nou, dan doen we het toch gezellig nog een keer over!!  Als jullie het gezellig vinden kunnen we ook een bbq organiseren!  :eat: Wij hebben een heerlijke grote tuin met een super bbq en zwembad, kunnen de mannen ook mee komen (en kinderen)  Neemt iedereen wat mee en maken we er gewoon een gezellig Nederlands feestje van! Gewoon op een zaterdagmiddag of zondag.

Nou, ik hoor het wel!! Ik bak in ieder geval weer een heerlijke appeltaart  :up:
 
lijkt me gezellig om een keer op een zaterdagmiddag ofzo te bbqen met zn allen.
In welke suburb woon je Robijntje?.
Ik zou vanaf het weekend vanaf 13 december in principe kunnen. of is dat te kort dag?

groetjes
jolanda
 
even off topic,

Ik vind zo weinig huizen op real estate in sutherland shire, klopt dat beeld , of bestaan er bij jullie ook krantjes waar nog veel en veel meer huizen te huur staan,  (ik hoop het)
 
Hoi,
Die BBQ klinkt gezellig!
En Ruby, we hebben nu bezoek uit engeland/nederland dus na donderdag mailen/ bellen we jullie ZSM!!
Lizzyhas, we hebben hier wel een boekje " Domain" wat elke maand uit komt, van alle huizen in de shire

groetjes Angelique
 
Het lijkt me wel een gezellige boel daar in jullie Shire.

Hoever is het rijden met de auto (in de spits) of treinen vanuit jullie naar Artarmon (dat ligt ten noorden van de Harbourbridge en heeft een eigen treinstation)?

Loek zijn werkgever zit daar en wij willen op circa 1 uur rijden vanaf het werk gaan wonen.

Cheers,
Loek & Jacky
 
Hoi Loek en Jacky, als je van hier ( station Jannali b.v.) naar Townhall reist met de trein dan doe je daar ongeveer 35 minuten over. Dan moet je natuurlijk nog overstappen naar waar jij werkt (hoelang je daar over doet, dat weet ik natuurlijk niet). :blond: En het is hier echt heerlijk wonen!! Kom maar een keertje op de koffie, kunnen jullie het allemaal bekijken!

Jolanda, wij wonen in Bangor. Heb je een auto? Kunnen jullie altijd van het station ophalen hoor! Ik weet niet of 13 december voor de anderen haalbaar is?? Anders een andere zaterdagmiddag? of zondagmiddag? Roepen jullie maar, is gewoon heel gezellig!! :happy:

Angelique, fijn als je even kontakt opneemt! Moeten het in januari af hebben he??!!  :p

Lizzy, ik neem wel wat kranten mee naar Nederland waar huizen in staan, heb je een idee! :up:
 
:lol: gek wijf ben je ook!!

13 december gaat niet lukken, Gerry heeft kerstdineetjes van het werk.  :|
 
Back
Top