Nederlanders of Belgen in Brisbane?

kellyvanwert

New Member
Hallo iedereen!

Ik ben sinds eind juni in Brisbane en ik had initieel een contract van 6 maanden maar mijn werkgever wilde me graag sponsoren en ik heb gisteren vernomen dat mijn visa aanvraag goedgekeurd is en ik ben nu de trotse eigenaar van een 457 visa waarmee ik tot november 2015 in Oz mag blijven:)

Ik heb hier een tijdje geleden een Nederlands koppel leren kennen en een Belgische maar dat is het zowat en ik vroeg me af of er nog Belgen of Nederlanders in Brisbane wonen?

Ik werk fulltime als recruitment consultant en ik vind mijn job geweldig en heb gelukkig ook hele toffe collega`s maar het zou wel leuk zijn om s`avonds of tijdens het weekend af te spreken met mensen die dezelfde taal spreken:)

Groetjes vanuit het zonnige Brisbane!

Kelly

Hi,

Ik woon dan niet in Brisbane, maar aan de Sunshine Coast, en ben hier nog geen ene Nederlander tegen gekomen (op wat toeristen na). Voor de avonden dus net te ver weg, maar mocht je in het weekend een keer af willen spreken hoor ik het graag :)

Groetjes Nicole

Hoi Kelly

wij wonen in North Lakes, 25 km ten noorden van Brisbane. Wij zijn een Belgisch-Nederlands kopel met 2 kinderen. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat Belgen tegen te komen. We hebben al meerdere Nederlanders ontmoet, ook via de familie van Jeroen die hier woont. Maar Belgen zijn hier dun gezaaid. Of zijn er hier nog op het forum?

grtjs
Denise

Hallo iedereen,

Dat zijn in elk geval meer reacties dan ik verwacht had:) Ik spreek graag met iedereen eens een keertje af, wanneer het past. Ik werk zelf in de CBD (elke dag van 8u30 tot 17u30) en ga de meeste avonden sporten maar ik kan altijd wel een avond vrijhouden!

Tijdens het weekend heb ik meer dan tijd genoeg dus laat die voorstellen maar komen :smile: .

Groetjes,

Kelly

Brisbane Southside meldt zich :)

Woon je zelf in de CBD of erbuiten? Wij wonen vlakbij Beenleigh, dus dat is al een end richting de Gold Coast.