Nederlands elftal tegen Australie in Sydney op 10 oktober

slatsr

Well-Known Member
Op 10 oktober zal het Nederlands elftal in Sydney oefenen tegen Australie.

http://www.nu.nl/sport/2018314/oranje-oefent-tegen-australie-en-paraguay.html

Wie zul jij aanmoedigen?

Ik heb een dubbel gevoel hierover. Ik ga juichen wanneer Australie scoort en ik hoop dat ze gaan winnen maar ik zou het nog super vinden als onze jongens Australie eens goed inmaakt. Maar vriendschappelijk en het Nederlands elftal gaan niet zo goed samen, zie onze vorige wedstrijd tegen Australie die we met 1-2 hebben verloren. ;)

Ha,ha, laten we het houden op een 3-3 of 4-4 gelijkspel?? Punten delen, maar wel veel doelpunten voor de kijkers (wij) ??

Oh zeg, jammer dat ik dan net weer terug in Nederland ben! Had me wel leuk geleken om die wedstrijd Down Under te zien. Ik denk dat ik bij elk doelpunt, eender van wie, zal juichen  :up:

toen australië won tegen nederland reden we met auto (al toetered) door de Nederlandse straten met een australische vlag uit de ramen,....

schiterend!!!!! :grin: :grin: :grin: :clap2:

Wij(ik) ook! Heb al zitten zoeken, maar volgens mij zijn de kaarten nog niet in de voorverkoop. Als iemand iets hoort laat het via deze weg maar weten.

Als het goed is komen er kaarten op de markt voor een speciaal 'Oranje-vak'. Wellicht dat een heleboel mensen dat helemaal niet willen, maar goed, ik meld het maar even.

Misschien kunnen we samen gaan?
Laat iets weten als het bekend is waar de kaarten verkoop is of begint.

grt Jacky

» SCG & Sydney Football Stadium Events

International Friendly - presented by FOXTEL: Socceroos v The Netherlands
Saturday, 10 October 2009 | Add to Outlook

7:30pm - Sydney Football Stadium

The Sydney Football Stadium will stage the Socceroos’ biggest and most prestigious football fixture of 2009 when they play number three ranked The Netherlands on Saturday, October 10.

Kick-off is 7.30pm with gates opening at 5.30pm.

The match is certain to draw a crowd and fans are urged to purchase their tickets early to avoid disappointment.

Tickets for the match will go on sale to the Football Family from 9.00am (AEST) Tuesday 18 August with the general public on-sale from 9am AEST Tuesday 25 August from all Ticketek agencies, online and by phone.

TICKET PRICES:

Category A
- $120.00 all tickets

Category B
- $80.00 Adult
- $40.00 Concession/Child *
- $200.00 Family (2 Adults + 2 Children)

Category C
- $45.00 Adult
- $25.00 Concession/Child *
- $115.00 Family (2 Adults + 2 Children)

Australian Home End
- $50 Adult
- $30 Concession * 

*Concession includes -
Pensioner - Aged, TPI (valid ID cards) including seniors cards.
Student - Full time secondary and tertiary students (valid ID required)
Child - Children 4 – 16 years inclusive (children 3 years and under will be admitted free but no seat provided)
- Transaction fees may apply

Ticket Limit 8 per customer

Where do we purchase tickets?
- Phone Ticketek on 132 849
- Web Sales www.ticketek.com.au
- All Ticketek Outlets

www.footballaustralia.com.au

:soccer: :win1: :redcard: :soccer: :shout: :yellowcard: :soccer: :win1: :soccer:

see you there !!

OK :up: :up:

Maar wat is footbal family?? en welke tickets zijn dan aan te raden, ik ken het stadion helaas alleen van de buitenkant?

hoi Wilbert.
ik had graag gegaan, maar ik vetrek pas op 15 october.
ze kijken altijd hoog op tegen het Nederlands elftal kijk maar op Fox sport en kranten, dan hebben ze het over Powerhouse Nederland! het is ook zo uitverkocht!
je wist dat de Socceroos een Nederlandse  trainer hebben? Pim Verbeek die ze nu wel waarderen, maar in het begin was het wie is dat?  want Guus is nog steeds heilig!
Frikandellen. ben je al eens bij dat Hollandse tentje op Darling Harbour  geweest [Peggy en Rob]
circa 50 meter van Mac Donald,s

groet
Jaap

Heb net via die MyFootball toestand 6 kaarten besteld voor de wedstrijd.

In het oranjevak natuurlijk, dat dan weer wel.

Mooi. Nou maar eens kijken hoe we er gaan komen vanuit Bris en waar we gaan verblijven. En de oranje shirtjes uit de motteballen halen natuurlijk.

In het kader van de integratie :soccer: met nog 13 collega's van m'n vriend in vak 30. Kaartjes liggen hier op tafel.
Natuurlijk wel in oranje of rood/wit/blauw. Prettige wedstrijd!

Wij komen ook met z'n 7en in het ORANJE. Gezellig Loek en Jacky dat jullie er ook zijn :smile:

groetjes Marga

Back