Nederlands elftal tegen Australie in Sydney op 10 oktober

Hallo,

wij vliegen met 4 oranje fans in van Brisbane.

is er egrens een 'oranje' ontmoetingsplaats in de stad waar iedereen zich in de loop van de middag verzamelt?

Edwin

Zojuist tix voor vrouw en mijzelf gekocht op Ticketek voor Netherland Supporter vak...yihaaa

wij zijn er met ons 6-en. mijn ouders komen speciaal voor deze wedstrijd vanuit nederland ingevlogen :up:

weet iemand in wel hotel en op welk sportpark Oranje zal trainen gedurende hun verblijf in Sydney?
Op Internet kan ik niets vinden

Wij zijn er ook bij :up:!! Tijdens onze verkenningstocht(yoehoe nog maar 3 weekjes :lol:) doen we uiteraard ook Sydney aan. Wat is dan leuker om een wedstrijd van Ned-Aus bij te wonen...

[quote author=loecky link=topic=10101.msg145867#msg145867 date=1251721571]
weet iemand in wel hotel en op welk sportpark Oranje zal trainen gedurende hun verblijf in Sydney?
[/quote]

Zojuist gevonden in de archieven van de KNVB site, Oranje traint vanavond om 18:30 in North Sydney in het St Leonards Park. De training is open voor het publiek, het park is vanaf 18:00 open.

Het is 10 minuten lopen vanaf mijn werk, dus ik zal er wel even gaan kijken...

[quote author=slatsr link=topic=10101.msg147890#msg147890 date=1254885231]
[/quote]

Zojuist gevonden in de archieven van de KNVB site, Oranje traint vanavond om 18:30 in North Sydney in het St Leonards Park. De training is open voor het publiek, het park is vanaf 18:00 open.

[/quote]
Nou, ik er dus een door regen en koude... komen ze niet opdagen. Hoor ik na een half uur wachten dat ze naar Homebush zijn gegaan. Grrrr. :x Dat wordt dus Australie aanmoedigen deze zaterdag!!

Heb ook nog een kaarje kunnen bemachtigen voor bay53, ben alleen. Misschien een idee om voor of na de wedsrtrijd ergens af te spreken voor iedereen die daar zin in heeft?

[quote author=slatsr link=topic=10101.msg147918#msg147918 date=1254911797]
[quote author=slatsr link=topic=10101.msg147890#msg147890 date=1254885231]
[/quote]

[/quote]
Nou, ik er dus een door regen en koude... komen ze niet opdagen. Hoor ik na een half uur wachten dat ze naar Homebush zijn gegaan. Grrrr. :x Dat wordt dus Australie aanmoedigen deze zaterdag!!
[/quote]

Wij zijn wel in Homebush geweest. Was niet erg druk (80-100 supporters) en dus genoeg kans gehad om met de spelers te praten en om foto's te maken.
Vrijdagavond is weer een openbare training maar dan in het Sydney Football Stadium.
Cheers,
Loek

Hallo
Mensen die lid zijn van dutchlink, kunnen een borrel pakken in star city, maar voor ons allen die geen lid zijn..........
is een pre-match-borrel in Paddington Arms hotel misschien wel leuk? Ligt op 10 minuutjes lopen van het stadion af,
384 Oxford street, paddington. Heb verder nog niet van een andere oranje ontmoetingsplaats gehoord, dus als mensen
interesse hebben in een borrel in Paddington Arms hotel of andere suggesties hebben, dan horen we het graag vandaag....
groetjes

[quote author=Wilbert67 link=topic=10101.msg147982#msg147982 date=1254971825]
Weet je ook hoe laat?
[/quote]

This training, which starts at 19h00, will take place at the Sydney Football Stadium (address: Driver Avenue, Paddington). Please report at “Venue Services” (next to gate A) of the stadium. Please check Google Maps for the exact location.
Source: http://netherlands.worldcupblog.org/1/a-message-from-the-knvb-in-sydney.html

Als vlaming moet ik toch wel stillekes toegeven dat ik in dit geval (de Australie - Nederland match) .... voor de hollanders ga supporteren! Dus:  Hup Hup Holland  :up:  :lol:

Ik zal hier vanuit the Alice een goei pint pakken, misschien zelfs een Heineken  :up:

Sante & veel succes,

Sara

Word de wedstrijd ook uitgezonden? Kan het niet vinden in de tv gids.
Om heen te gaan is een beetje te ver vanuit Queenland. Ben niet zo'n voetbal fan, maar misschien toch leuk om te zien.

Groetjes  Johan

FOXTEL:

Live: Football: International
501 FOX SPORTS 1
Starts: Sat 10 Oct, 7:30 pm. Duration 120 mins.

Australia v Netherlands: The last time these two sides clashed Australia came away with a surprise victory. It's the only loss the Dutch have suffered under their new coach and they'll be desperate to atone.

Episode Title: Australia v Netherlands
Genre: Sport
Sub-Genre: Soccer
Year of Production: 2009
Language: English
Colour type: Colour
Premiere type: Premiere Episode

Back