Nederlandse boeken en dvd's

Sytsopdefiets

New Member
Hallo Hollanders,
Ik ben op zoek naar een online boekwinkel die Nederlandse boeken/dvd's (vooral kinderboeken/dvd's) verkoopt en naar Australie stuurt (tegen niet al te gekke verzendkosten). En is er nog meer nieuws over de geruchten dat de HEMA ook naar Australie verzend?!
Sytske
 
Volgens mij doet Bol.com dat wel, maar even googelen en je weet alles. Aan de andere kant, ik ben even een weekje in Nederland, dus als je iets specifieks zoeks dan wil ik het wel even voor je op de post gooien hoor. Laat maar horen.

Groetjes,
Bas
 
Volgens mij doet Bol.com dat wel, maar even googelen en je weet alles. Aan de andere kant, ik ben even een weekje in Nederland, dus als je iets specifieks zoeks dan wil ik het wel even voor je op de post gooien hoor. Laat maar horen.

Groetjes,
Bas


Ik bestel inderdaad wel eens bij bol.com. De verzendkosten zijn volgens mij iets van 18 of 19 euro maar dat is wel voor de hele verzending, dus maakt niet uit hoeveel boeken of dvd´s. Als ik bezoekers krijg laat ik mijn bestelling ook wel eens bij hen afleveren dan kunnen zij het meebrenge.
 
Back
Top