Nederlandse les

sidonia

Active Member
Hallo Nederlandse Victorianen

Ik heb zojuist vernomen dat er volgend jaar lessen plaats gaan vinden bij de Victorian School of Languages in Box Hill.  Dus vanaf prep/grade 1 tot en met year 12.
De lessen worden gegeven van 9 tot 12.20 en wordt volledig gesubsidierd door de overheid.  Kosten $50.- per jaar!!!!(ik hoop dat ik dat goed heb)  Mocht je interesse hebben neem kontakt op met Tony VOOR 20 Dec want dat gaat hij op vakantie.
98400082 of email east1@vsl.vic.edu.au

Sidonia
 
Hmm, het is helaas de eerste keer dat ik dit lees.
maar, als ik het goed begrijp wordt er les Nederlands gegeven voor Australiers of is het andersom,  (dus interessant voor ons) lessen Australisch engels voor Nederlanders?
 
toen ik mijn visum kreeg zat er ook een brief bij dat ik gratis Engelse les kan gaan volgen maar waar dat precies is weet ik niet.
 
De Nederlandse taal wordt hier geleerd.  Een LOTE onderdeel dus voor Victorianen.  (Language Other Than English) In year 11,12 kan je dan examen doen in het Nederlands.  Tot nu toe was het alleen voor kinderen in high school dat de regering subsidierde. 
Er zijn wel altijd priveklassen geweest en bestaan nog steeds.


Sidonia
 
Leuk om te weten,

Zal eens kijken of ze dat ook in Hobart hebben, dan heeft Bart(14) in ieder geval vast een vak wat hem (hopenlijk) makkelijk afgaat ,dan zijn die puntjes vast binnen.

Mariette
 
Back
Top