Nederlandse onderwijzer(es) gezocht in Vic

sidonia

Active Member
Hallo Allemaal

Victorian School of Languages is blijkbaar op zoek naar leraren die Nederlands kunnen geven. Lessen zijn op Zatermorgen in Box Hill.


VCE Dutch shortage of teachers: 7.11.2009

There is a shortage of teachers for VCE Dutch. Yvon Davis spoke with An Sneyers about VCE Dutch:
http://www.radio.sbs.com.au/language.php?news=communityyouth&language=Dutch

Weet je iemand of ben je geintereseerd, neem dan contact op.

Sidonia
 
ja IKKE, IKKE, IKKE!!!!!!!!!!!

Heb ook al contact met An gehad en zei me dat ik vlug moet komen!

Als't aan mij ligt morgen, maar spijtig genoeg ligt da ni in mijn handen!!!!!!!!!

Ik ben er voor gekwalificeerd!!! Mss weet jij hoe via ENS visa een mogelijkheid?
 
ja IKKE, IKKE, IKKE!!!!!!!!!!!

Heb ook al contact met An gehad en zei me dat ik vlug moet komen!

Als't aan mij ligt morgen, maar spijtig genoeg ligt da ni in mijn handen!!!!!!!!!

Ik ben er voor gekwalificeerd!!! Mss weet jij hoe via ENS visa een mogelijkheid?

Ik duim voor je dat je een achterdeur gevonden hebt nesje!
 
Hi Nesje

Sorry kan je niet helpen.

Wat is Mss en ENS?

Hoop voor jouw dat je snel je visa hebt.

Sidonia
 
Wat grappig dat ik dit lees.

Toen ik 2 jaar geleden in Melbourne woonde heb ik 3 maanden voor de Victorian School of Languages gewerkt!
Niet als docent overigens, volgens mij waren ze toen ook al op zoek naar een Nederlandse Onderwijzer voor de Zaterdag.

http://www.vsl.vic.edu.au/

Het is een instelling dat taalles (voor kinderen) aanbied op afstand aanbied. Omdat er zoveel mensen in Australie wonen die een tweede taal hebben word deze mogelijkheid geboden. De leraren die er werken hebben studenten die bijvoorbeeld in Darwin wonen die dan thuis hun huiswerk doen.
Met vragen en dergelijke kunnen ze dan terecht bij leraren die werken bij de VSL in Melbourne.

Al werd toen geen Nederlands aangeboden, alleen als zaterdag cursus.

Wel hele leuke mensen daar, mooie tijd gehad daar.

Laat maar horen als je er meer over wilt weten. Maar kijk vooral even naar de bovenstaande link!

Pim
 
hey Pim,

Ik ken de school. Heb al een hele tijd contact met An Sneyers die er werkt. Ik zou heel graag voor hen gaan werken, maar zit nog in België :cry:

Ik zoek momenteel een mogelijkheid om eventueel op Employer Sponsored visa te kunnen, want op skilled indepent kan ik ook, maar ben ik niet ginder voor eind 201...wie zal het zeggen!

Ik zou erg graag voor de vsl werken, maar gezien de omstandigheden zie ik het nog niet meteen gebeuren :x

toch bedankt voor je info :up:
 
Back
Top