Nederlandse Playgroup Perth

Miranda Flipse

New Member
Wisten jullie dat er een Nederlandse speelgroep is in Perth. Ja dus. Om de twee weken op zaterdag morgen op het terrein van de Cottesloe play group komen we samen. We leuten koffie en eten speculaasjes of andere Hollandse versnaperingen. Erg gezellig. Voorwaarde is dat er Nederlands gesproken wordt. Het is voor ouders met kinderen onder de 5. Oudere broertjes en zusjes zijn natuurlijk ook welkom. Het is geen 'verplichting' om iedere keer aanwezig te zijn. Het is wel een goede gelegenheid om andere Nederlandse ouders te ontmoeten. En we vieren Sinterklaas en Koninginnedag. Heb je zin om een keertje te komen kijken stuur me dan een berichtje.
 
Ha Miranda,

Nee, dat wist ik niet, en ik vind het super  :up:

Mijn tweeling is nog niet geboren, maar zodra we een beetje 'up and running' zijn, ga ik zeker eens proberen te komen. Het is een beetje een tripje voor mij, dus zeker geen mogelijkheid om iedere keer te komen, maar het lijkt me zeker de moeite waard.

Wie weet zie ik jullie dan over een paar maandjes  :lol:

Groetjes
 
Hoi Miranda,

Wat een goed idee! We komen begin juni naar Perth en dit is heel goed voor onze kinderen. Dan kunnen ze zien dat er ook andere nederlandse kinderen in Perth wonen en op die manier houden ze hun nederlands ook een beetje bij. Ik maak mij geen zorgen meer dat ze het engels snel op zullen pikken. Na 3 dagen Disneyland Parijs kunnen ze al tot 3 tellen, bedankt zeggen, gedag zeggen en een paar andere rare franse woordjes spreken. Wat zijn ze op die leeftijd tot nog een sponsjes!

Laat inderdaad maar even weten hoe laat en dan zie je ons binnenkort ook verschijnen!

Sacha (en Dirk, Suzanne van 5 en Danielle van 2 jaar oud)
 
De speelgroep is van 10.00 tot 12.00. Meestal loopt het wat uit omdat het te gezellig is.
De eerst volgende keer is op zaterdag 23 mei. en dan om de twee weken.
Het zit op 80 railwaystreet in cottesloe. Achter de North cottesloe primary.
Je rijd omhoog en dan sla je links af tussen de twee gebouwen door. En dan zit het achter het oude gebouw. Je ziet het vanzelf. Het is niet deze zaterdag maar volgende week weer.


Ik zal me/ons ook even voorstellen. Wij zijn Miranda, Jeroen, Mette (3,5) en Hidde (2). We wonen nu bijna een jaar in Perth. We hebben nu denk ik onze draai wel gevonden. Maar iedere week ontdekken we weer nieuwe dingen. Zo hebben we vorige week Bold park ontdekt. Vaak langs gereden en nu dan eindelijk bezocht. Lekkere plek voor de kindjes (en dus ook voor ons).
 
Wisten jullie dat er een Nederlandse speelgroep is in Perth. Ja dus. Om de twee weken op zaterdag morgen op het terrein van de Cottesloe play group komen we samen. We leuten koffie en eten speculaasjes of andere Hollandse versnaperingen. Erg gezellig. Voorwaarde is dat er Nederlands gesproken wordt. Het is voor ouders met kinderen onder de 5. Oudere broertjes en zusjes zijn natuurlijk ook welkom. Het is geen 'verplichting' om iedere keer aanwezig te zijn. Het is wel een goede gelegenheid om andere Nederlandse ouders te ontmoeten. En we vieren Sinterklaas en Koninginnedag. Heb je zin om een keertje te komen kijken stuur me dan een berichtje.


Hallo Miranda,

Ik ben begin januari aangekomen in Perth en kom graag een keertje naar de Nederlandse speelgroep. Ik heb een zoontje van 3 (Thijs) en een dochter van drie maanden (Anne). Welke zaterdagen komen jullie bij elkaar?

Groet, Renate
 
~is de Nederlandse playgroup eigenlijk nog actief?
Nog steeds op zaterdagochtend in Cottesloe?
Vind het wel leuk om te komen met Jake (1 jaar)

Groetjes Wendy
 
Back
Top