Nederlandse timmerlieden in Adelaide????

allowanda

New Member
Hallo allemaal,

Zijn er ook Timmerlieden in Adelaide die hun ervaringen kunnen/ willen delen met ons??????

Alvast bedankt,
 
Hi
Sorry geen timmerman/vrouw maar we wonen wel in adelaide. Misschiem kunnen we je toch een beetje op weg helpen
Wat wil je precies weten. Ervaringen delen is een heel ruim begrip :roll:
Groet
 
We wonen ook in Adelaide maar ook hier geen timmerman/vrouw. Wel een Nederlandse overbuurman die hier al 40 woont en een bouwbedrijfje heeft.

Groetjes,
Sacha
 
hallo allemaal,

Alvast bedankt dat jullie reageren op ons mailtje!!!!!!

We zitten momenteel nog in nederland en willen weer terug naar australie
we willen ons nu in Adelaide gaan vestigen.
Maar we hoorden dat het heel moeilijk is om daar een baan te krijgen.
en wilden graag horen of het ook voor timmerlieden geld.
we houden ook poms in adelaide in de peiling en daar hebben de timmerlieden het ook moeilijk om een baan te vinden.
We hopen dat iemand ons kan vertellen dat we wel een kans maken (Hoop,HOOP)
en als er timmerlieden zijn dat die ons een beetje kunnen vertellen wat ons ongeveer te wachten staat en hoe we het beste kunnen handelen.
we hebben begrepen dat je de krant in de gaten moet houden.
Kan je ook daar het beste gewoon een bouwplaats op lopen en dan vragen of ze werk hebben???????
of dat je buurman misschien een baantje voor ons heeft Sacha hahahahaha!!!
En niet geheel onbelangrijk wat verdient een timmerman in australia???
Het is nu zo'n moeilijke tijd maar ons visum verloopt in 2014 dus we hebben niet veel tijd meer.

heel erg bedankt dat jullie ons willen helpen word zeer gewaardeerd TOPPIE!!!!!!
 
Ik zal van de week als ik hem zie wel even vragen hoe hij de werkgelegenheid voor timmermannen in Adelaide vindt.
 
Ik heb vanmiddag even de buurman gesproken. Hij zei dat hij al ongeveer 15 a 20 jaar met dezelfde groep mensen werkt dus eigenlijk geen idee heeft hoe het met de werkgelegenheid gesteld is. Wel zei hij dat het op het moment vrij rustig is, maar als je wilt werken in de bouw er altijd wel wat te doen is. Hij noemde als voorbeeld dat hij van de week een metselaar zag die een schutting aan het plaatsen was. Ik weet niet of je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Sacha
 
Back
Top