Net terug.

bartnancy

XPdite Sponsor
Ben juist terug van de infoavond van buysse. Had hier wel meer van verwacht betreffende info en zeker van de informatiemap. Lijkt me duidelijk geen 30 euro waard voor 2 personen. ( de koffie was echter wel lekker). Ziezo, mijn menig althans over deze infoavond. Ps, was nog iemand aanwezig van het forum?
 
Ik had eigenlijk wel gegaan, maar ik redde het niet qua tijd vanwege m'n werk.
Maar ik heb dus niet veel gemist begrijp ik.
Geen info gemist die we hier niet kunnen vinden?

Bert
 
Goedemorgen,

Gisterenavond zijn we naar de infoavond van Buysse geweest. Voor ons was het de eerste voorlichtingsavond, en ik vond het wel een nuttige avond.
De informatie die ze gaven was ons al wel voor het grootste deel bekend, maar het is toch wel prettig om de mensen van Buysse te ontmoeten.
Ook erg leuk om al die andere oz-gekken te ontmoeten.
Wat vonden jullie er van?

Groeten,
Carola
 
Zelfde topic loopt hier ook.  www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3197.0
He, dan hebben we elkaar gezien. ( gemist  :cry:)
 
Wat zonde.. Dat is de tweede keer dat ik hoor dat emigratieburo's in NL niet zo heel veel voor je doen..
En 30 euro voor een info-avond vind ik best veel..
 
Het was 20 euro p.p.
dan kreeg je een infopakket
voor elke 2e persoon betaalde je dan 10 euro.
Maar.......niks gemist dus!

Bert
 
Dit forum (op misschien een vrijwillge bijdrage na) kost niets, en moet je eens kijken hoeveel info je hier vandaan kan halen!!

Dus GRATIS. Zolang we in Nederland zijn, blijven we Nederlanders of niet??

Rene
 
wij zijn  op 23 oktober naar Amsterdam geweest naar Lance en Glen ,wij vonden het wel leuk maar inderdaad voor de echte info moet je toch op het forum zijn.
Ik heb daar een klein verslagje van gemaakt ik geloof onder de topic wat kunnen wij verwachten (linkjes plaatsen is niet mijn sterkste punt),misschien als je dat leest krijg je een indruk wat andere bureaus er van maken.

groetjes Manja
 
Ben blij om te horen dat ik niet veel gemist heb. Wij wilden ook gaan, maar konden op het laatste moment niet meer. Ik heb trouwens ook al zoveel info gehaald van het forum dat ik binnenkort de stukken al kan opsturen naar IEAust. 
 
wij zijn ook via het migration bureau uitgenodigd voor zo'n info avond maar manlief zegt van kijken we toch gewoon op het forum, vinden we ook een schat aan info whaahhahaa!
Ik dacht ach ja, why not!
Gr. Cindy :evil:
 
De Bureau's zijn handig voor mensen met weinig tijd of onvoldoende
kennis met internet om dit of andere forum's te kunnen vinden.
Mensen die zich goed willen voorbereiden of zoveel mogelijk te
weten willen komen over het land waar ze naar toe willen, komen
ook dit forum tegen.
Dan heb je dus veel geld verdiend.  :-D
Kan je dat niet, dan is zo'n bureau wel handig ook al kost het dan geld.  :|

Gr. Ton  :up:
 
Back
Top