Wij zijn 2 jaar geleden van Moerdijk naar Melbourne geemigreerd en vinden het fantastisch hier. Nu doet echter de gelegenheid zich voor dat mijn man gevraagd is voor een goede baan in Newcastle (NSW). Ik zat dus wat te zoeken op het forum over Nederlanders in Newcastle of omgeving. Is er bijvoorbeeld een Dutch Playgroup net als hier in Melbourne? Zijn er jonge gezinnen in Newcastle? Hoe bevalt het jullie?
Het is heel dubbel voor mij, enerzijds blijf ik graag hier, heb net alles zo'n beetje opgebouwd en weer een sociaal kringetje om me heen en anderzijds klinkt de baan zo aanlokkelijk voor mijn man dat ik hem dat graag gun. Maar het is een baan met veel overseas travel en ik zal dus met de kids veel alleen zijn daar.
Wie o wie kan ons meer vertellen? Alvast bedankt!
Groeten,
Familie Slee
Het is heel dubbel voor mij, enerzijds blijf ik graag hier, heb net alles zo'n beetje opgebouwd en weer een sociaal kringetje om me heen en anderzijds klinkt de baan zo aanlokkelijk voor mijn man dat ik hem dat graag gun. Maar het is een baan met veel overseas travel en ik zal dus met de kids veel alleen zijn daar.
Wie o wie kan ons meer vertellen? Alvast bedankt!
Groeten,
Familie Slee