Niet vergeten vanavond: chatten!

Amulya

New Member
Dat was toch vanavond om 21:00 uur? Ik ga in ieder geval vanavond om die tijd even de chatbox bekijken :D
 
Amulya said:
Dat was toch vanavond om 21:00 uur? Ik ga in ieder geval vanavond om die tijd even de chatbox bekijken :D

zoals je van Badri al denk ik begrepen hebt, lukte het vanavond niet. We proberen het gewoon volgende week weer.

groetjes rob
 
Aussielover said:
woensdag 21.00 uur !

BUGGER :(

woensdagavond weer online en in de chatbox, maar wel ongeveer 5 minuten te laat. was iedereen alweer weg.

Het zit me ook niet mee. Maar het was wel gezellig alleen in de chatroom. ik heb veel met mezelf gechat. blijk toch goed te kunnen luisteren.
Dus de chatroom deed het.

Groetjes Rob
 
ja inderdaat, hij doet het weer. We kunnen ook vrijdag afspreken om het gewoon weer te proberen, bv ook om 21.00?
 
Ahum, Rob ?

Ikke... ikke.. was het dus gewoon vergeten! Sorry! :oops:

Ik heb wel een goede smoes: heb tot laat (20.00uur) met mijn vriend in Oz zitten te chatten en toen moest ik nog eten koken , eten en afwassen...

Vrijdag, 21 uur? Zou kunnen, mits ik op tijd terug ben van de yoga..

Big consolation hug to Rob ! :wink:

Ingrid.
 
Aussielover said:
Ahum, Rob ?

Ikke... ikke.. was het dus gewoon vergeten! Sorry! :oops:

Ik heb wel een goede smoes: heb tot laat (20.00uur) met mijn vriend in Oz zitten te chatten en toen moest ik nog eten koken , eten en afwassen...

Vrijdag, 21 uur? Zou kunnen, mits ik op tijd terug ben van de yoga..

Big consolation hug to Rob ! :wink:

Ingrid.

Hoi ingrid,

yoga uitgelopen? problemen met ademhalen :wink:
dit keer was ik er gelukkig niet alleen :D

maar nu ff serieus. al iets gehoord van "Registrations Working Party for assessment"?

groetjes Rob
 
Hi Rob! Pfft- gelukkig dat je niet alleen was! Ik voelde me al schuldig !! :-(

Nee, ik heb nog niets gehoord, maar had ik ook nog niet verwacht want er is pas gisteren over vergaderd en besloten. Ik zal wel in de loop van volgende week wat horen, hopelijk! :-/

Als ik woensdag nog niks van hun heb gehoord of gelezen dan ga ik effe bellen: " hey, what's up " ;-)
 
Back
Top