niet vergeten?

Status
Not open for further replies.
Lin zei iets over theedoeken, en jahaaaa, théédoeken hebben ze hier hoopjes, maar weinig tot geen keukenhánddoeken, ook wel soms 'terry towel' genoemd. Dus als je daar erg op gesteld bent....

Weetje wat ze hier nou niet hebben..........."echte" washandjes!! Waslapjes genoeg maar geen washandjes waar je je hand in stopt! Mocht je daar aan verslingerd zijn: inslaan en inpakken!

Verder had ik achteraf wel een stapel suskes & wiskes mee willen nemen. En als je kindjes hebt is et leuk om een hoop Jip & Janneke spul mee te nemen.

Groetjes
Syl

om nog even terug te komen op wat eerainuh zei:

zijn er ook dingen waarvan je dacht - he waarom heb ik toch willen meenemen???????
bv omdat het in oz niet werkte (elektrische toestellen)
of omdat het je het niet kan gebruiken bv regenkledij  :-D

zo weet ik wat ik zeker moet thuis laten

BTW werken onze dvd's daar wel - ik heb al gehoord van niet - heeft te maken met een bepaalde code...

effe serieus: stekkerdozen! Dan heb je niet zoveel adaptors nodig voor je NLse apparaten  :up:

Hi Mama_Kristien

(elektrische toestellen)
werken prima! Je moet alleen even de stekkers verwisselen (of laten verwisselen :))

of omdat het je het niet kan gebruiken bv regenkledij  
 :-D mee nemen!!! Het regent niet vaak...maar als het regent :up:

BTW werken onze dvd's daar wel
Sommig wel en sommig niet, maar dan heb je altijd nog de optie om ze regio vrij te maken.

Wat moet je thuis laten..........alles waar je grote vraagtekens bij zet en dingen die je de laatste twee jaar niet aangekeken of aangeraakt hebt. Maar bij kleine twijfel, als het nog in de kist past gewoon meenemen!!! Je kan het altijd hier nog weg doen.

Groetjes
Syl

volgens mij zijn wij (nederlanders) de enige wezens op aarde die gebruik maken van WASHANDJES want ook in Canada gebruiken ze ze niet en nog in veel meer landen gebruiken ze van die lapjes, maar als je handig bent kun je nog altijd de lapjes aan elkaar naaien en dan je handjes erin steken. Schoon zullen we worden :-D :-D.

groetjes Manja :)

Mijn schoonzusje is Canadees en heeft een tijdje in een bejaardenhuis gewerkt in Canada. Daar kreeg ze een snelle "cursus" waslapjes vouwen, zodat ze goed om de hand zaten terwijl de mensen gewassen werden.... :) Toch wel een uitvinding, dat washandje :-D

En geloof het of niet, maar ik heb paprika chips gevonden.... Waar was het ook al weer. Het moet in een biologische toko zijn geweest, want ik eet alleen biologisch. Ik zal nog even m'n ogen openhouden :) Overigens zijn (waren?) die van de Appie toch altijd het lekkerst, vond ikke.

Gek, dat ze nou net geen washandjes bij die online shops hebben....

En wat níet mee te nemen? Pannen. Mind you, het ligt er ook aan hoeveel ruimte je hebt in je container, of hoe je het laat pakken (ik had gewoon 2m2 geloof ik en daar bouwen ze een kassie om).

Hee Syl, ik heb een hele stapel Suske's. Lenen?

Enne, WOKKELS NATUREL? Offe, Nibbits ringen? Maar kdenk vooral dat t meenemen van nl-eng eng-nlse woordenboeken ook een goed idee zijn om mee te nemen! ps ik kan geen gebruik maken ve container, dus hopelijk kan ik een vliegmaatschappij vinden die idd volgens alle (tegenstrijdige) berichten en ervaringen van anderen 40kg tolaten!

M5: Het antwoord op de vraag van topic starter is gegeven. De rest van de reply's heeft niets te maken met het topic. Er loopt al een groot topic waar jullie in verder kunnen gaan. http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4363.msg54308#msg54308 Topic gaat op slot. :wink:

Status
Not open for further replies.
Back