nieuw bij onze local Woollies :-)

Ems81

XPdite Sponsor
Echte HAGELSLAG!!! Ook in puur :)
580968_10150937307322960_1017058696_n.jpg

Ik ga gelijk vanmiddag op zoek in de Woolies hier! Gisteren toevallig in de IGA: Remia mayonaise en curry, AUD 3.99 voor 500 ml knijpfles!

Die zag ik bij onze Woollies ook (heb eindelijk het Nederlandse schap gevonden)! En gevulde koeken, jammie :D

.. onze Woollies is heerlijk: gevulde koeken, mergpijpjes, bokkepootjes, zoute drop, drop katjes, salmiak griotten, poffertjes mix, hagelslag, appelstroop... wel een beetje duur, maar dan doen we dus ook extra zuinig :)

WHAAAA ik ga ook ff naar woollies!!! Nu nog friet met frikandellen en een broodje kroket haha.

Frikandellen en kroket halen we hier "gewoon" bij Foodland :)
Ga toch ook maar eens goed kijken bij Woolies, Hagelslag jummie!!!

Woolies hier heeft puur en melk, gevulde koeken, peperkoek, beschuit, speculaas en nog meer!
Gekleurde hagelslag van de ruijter kan ik, bij sommige lollieshops krijgen.

Mijn ouders komen volgende week hier op vakantie en m'n vader vroeg of ze appelstroop wel door de douane zouden krijgen (m'n moeder eet vrijwel niets anders dan dat op brood), maar kon 'm geruststellen dat ie het niet eens hoefde te proberen, want appelstroop halen we gewoon bij de Woolies :)

De Dutch food line is hier al 3 jaar uit de schappen :-(, dus ik ben helaas zeer teleurgesteld terug gekomen van woollies.

Je betaald wel $8 voor een pak hagelslag!

Die gevulde koeken zijn helaas niet echt vers...
Die peanutslabs kan ik wel helemaal scheel in eten.

Zelf haal ik nog wel eens rode kool uit een potje, ik word dan altijd wel vreemd aangekeken.

Hier is de hagelslag van De Ruijter $6. bij de IGA goudse kaas made in Australia :)
wij hebben idd ook de rode kool in een potje, en ketjap manis, en stroopwafels.... maar ik ben superblij met de hagelslag en de zoute drop in een rol van Klene, die koop ik dus ook regelmatig :)

Back