Nieuw forumjasje?

Vind je dat het uiterlijk van het forum aangepast moet worden?

• Ja, andere kleuren zullen het forum goed doen

Votes: 14 30.4%
  • Nee, de huidige kleuren zijn prima

Votes: 32 69.6%

• Total voters
    46
The illusion of security :p Aan de ene kant, leuk dat je securityproblemen oplost, aan de andere kant, als het lekken zijn die al zo moeilijk te vinden zijn dat alleen een goede cracker erin komt (van een hakcer heb je weinig te vrezen), dan kan je je afvragen of die niet 'altijd' een gaatje vindt. Deze afweging moet je uiteraard alleen maken als het gat dichten erg veel werk kost en/of je de UI helemaalmoet omgooien.

Zelfde kleurtjes!

Ik denk dat een nieuw jasje geen kwaad kan ,
zolang het maar GEEN kompleet ander jasje word ,
zolang het model maar hetzelfde blijft mogen jullie van mij rustig diverse aanpassingen doorvoeren :up:
Ik merk dat iedereen bang is dat het erger gaat worden , maar ik hoor niemand dat het er ook beter op kan worden,
ik persoonlijk denk dat LOST in staat is om de site mooier en beter kan maken!

GO LOST  :happysun:  GO LOST  :happysun:  GO LOST  :happysun:  GO LOST  :happysun: 

Laten we niet vergeten dat dima (behalve de naam)
ook de site heeft aangepast en die is er echt heel erg op vooruit gegaan , en ik denk dat dit forum ook wel een stapje in die richting kan (moet niet) gebruiken .

En als dima zichzelft restyled , dan kunnen wij toch niet achterblijven ??

Groetjes Johan

Hoi.

Andere kleuren kunnen leuk zijn, verder zou ik niets veranderen. Vind het prettig zo :)

Dank dank Lost :)

En als dima zichzelft restyled , dan kunnen wij toch niet achterblijven ??
waarom niet????  DIMA krijgt regelmatig de wind van voren op dit forum :-D 

Groetjes
Syl

Er zijn forums waarbij je als user zelf je jasje kan kiezen als onderdeel van je profiel.

Kweet niet of dat bij de nieuwe versie ook mogelijk is.

[quote author=damhooligan link=topic=4685.msg65688#msg65688 date=1153062728]
Ik merk dat iedereen bang is dat het erger gaat worden , maar ik hoor niemand dat het er ook beter op kan worden,
[/quote]

Nog erger?  :p

[quote author=Joep link=topic=4685.msg65735#msg65735 date=1153128787]
Er zijn forums waarbij je als user zelf je jasje kan kiezen als onderdeel van je profiel.

Kweet niet of dat bij de nieuwe versie ook mogelijk is.
[/quote]

Dat is zelfs bij deze versie mogelijk, maar die functie heb ik uitgeschakeld (om functionele redenen). Wellicht dat bij de omschakeling naar de nieuwe versie (die helaas nog steeds niet uit is) ik meerdere templates online zet.

Ik persoonlijk vind het wel een leuk idee om eens wat dingetjes te veranderen. Het zou voor wat frisser mogen.

XXX Tanne

De foto bovenin zou wel eens vernieuwd mogen worden.
Die foto zou ook uit Afrika kunnen komen of uit Canada.

Maar zoals ik al zei , dit forum is als een nootje van Duyvis....oke :up:

Jack :evil:

Als er een nieuw jasje komt wordt dat int begin natuurlijk voor iedereen wennen... Maar uiteindelijk zal dat ook wel lukken.
KMoet wel eerlijk zeggen dat ik de kleur van de NZ site erg "kil" vind, en  deze juist erg "zonnig"...! Ik hou t liever bij deze outlay om eerlijk te zijn.!

Zo te zien zou de nieuwe opzet voor mij wat overzichtelijker zijn...
En ik vind stevigere kleuren ook wel een goed idee. Maar vrees dat ik een van de weinigen ben.

Blauw is inderdaad een beetje kil, maar how about oker, oranje, zwart, rood?

Nu ja, ik ben ook blij met hoe het nu is, hoor.
Nog niet zo lang lid en al helemaal verslaafd! :lol:

Het forum is dus aantrekkelijk genoeg nu om er vaak naar terug te komen!

Inacar

Ik ben nog maar sinds kort op het forum dus voor mij is het nog nieuw, maar ik vind het prima hoe het is.

Helemaal Toppie!!!!!!!!  :up: :up: :up:

Kijk deze kleuren zijn oke.
Maar ondanks dat ik het nz forum een beetje koud vind met die blauwe en grijze  kleuren is de opmaak wel iets strakker en moderner met de inbreng van schaduw in het blauw etc.

Dus misschien proberen om de warme kleuren te combineren met het strakke design van het nz forum

Groeten marcel :up:   

Hey! :)

Ik vind dit de allerbeste forum dat ik heb gevonden: goed overzichtelijk, goede extra's en de kleuren zijn prima.

Makkelijk te lezen! Voor mij hoeft het absoluut niets gewijzigd te worden!!!

Dit forum verdient in mijn ogen een  :win1:
Groetjes en veel succes!
Lenka

Wat mij betreft hoeft het jasje ook niet veranderd te worden.

Een nieuwe update kan misschien een aantal nieuwe functionaleiten brengen, maar een nieuw jasje hoeft voor mij niet;

maw: mijn complimenten!!!

Voor mij mag het wel een "beetje" veranderen.

Bovenin zie je een foto....
Die foto kun je vervangen met de dieren die Australia zo uniek maakt zoals Tasmanian Devils :) of kangaroos of Koalas
En zeer beroemde rotsen of gebieden bv. Devil's Marbles :-D of kakadu national park, Ayers rock (Uluru).

En de kleur mag misschien ook een keer wat anders , bijv. in het rood met enkele vlammen :-D.......Kidding...kleur is goed en mooi en overzichtelijk.

Misschien een uitbreiding van de "smileys"....in 3D :up:

Jack :evil:

Hey! 

Ik heb nog even nagedacht... het enige wat naar mijn mening aangepast zou kunnen worden zijn de oranje letters op het donkergroene.

Daar ga ik een beetje dubbel van zien...  :lol:

Toch blijft dit forum in mijn ogen een  :win1: verdienen.

maar als dit aangepast wordt, krijgt het er een  :flowers: bij !!

Groetjes :up:  van Lenka

Back