Nieuw in Brisbane!!

Joyce

New Member
Hoi iedereen,

Ik ben Joyce, 26 jaar en net verhuisd van Amsterdam naar Brisbane.

Ik ben hier gekomen vanwege mijn vriendje die een echte Queenslander is en ben dus momenteel hier op een provisional spouse visa! Alles is heel snel gegaan en heb momenteel al en fulltime baan als IT Recruitment Consultant. Ik heb dus echter nog geen tijd gehad om Brisbane echt te verkennen, en zou het ook erg leuk vinden om in contact te komen met mensen die in Brisbane/Queensland wonen!

Sinds ik hier in Bisbane ben probeer ik een volleyball en dansclub te zoeken. In Amsterdam deed ik fanatiek aan volleyballen en dansen (latijn, streetdance, salsa). Ik weet niet of iemand van jullie toevallig een leuke volleyball club en/of dans club weet???

Mochten er nog mensen zijn die een Australische vriendje/vriendinnetje hebben en vragen hebben over de spouse visa, then let me know!!!!

Groetjes,

Joyce
 
Een super manier om snel mensen te leren kennen is: de jongerenborrel. Maar misschien nog beter: aanstaande zaterdag de Koninginnedag viering in de Down under bar: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4425.0

Wie weet tot zaterdag!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=4566.msg57555#msg57555 date=1146055467]
Een super manier om snel mensen te leren kennen is: de jongerenborrel. Maar misschien nog beter: aanstaande zaterdag de Koninginnedag viering in de Down under bar: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4425.0

Wie weet tot zaterdag!
[/quote]

Kijk ook in de QLD / Brisbane afdeling voor evenementen en wie er allemaal nog meer in QLD / Brisbane woont.

de mazzel 
 
Hoi Joyce,

welkom van een andere Hollandse Muts die getrouwd is met een Redcliffer :)

Wil je contact, dan kan je altijd PM'en. Gelukkig heb je het voordeel een Australische partner te hebben, dat helpt bij inburgeren, en hij kent de omgeving! Leuk!

Veel plezier hè! (en geniet van de wijijijijijijnen hier!) ... Hik....

Ireen.
 
Ha Joyce,

Welkom!  :) Goed dat je zo snel een baan gevonden hebt, moet een lekker gevoel zijn.

Er zitten hier zoveel Nederlanders...! Ben zelf met een Aussie getrouwd - hij is geen geboren Queenslander trouwens, komt oorspronkelijk uit NSW. Wij woonden voorheen in Sydney en sinds juli vorig jaar in Brisbane.

Kan je helaas niet helpen met een volleybal of dans club, maar ben altijd in voor een drankje (normaal gesproken zou dat een biertje zijn, helaas op dit moment even geen alcohol aangezien ik bijna 8 maanden zwanger ben, maar coffee anytime... )!

Groetjes,
Trude
 
He Joyce,

Welkom op het forum en in Brisbane! Kan je niet helpen met volleybal- of dansclub maar ook bij ons (myself en NL vrouw) ben je welkom voor een drankje! IT Recruitment Consultant he? Hmmm: Ik ben IT contractor dus wie weet kan ik nog een keer van je diensten gebruik maken... als Hollanders onder elkaar  :wink: Bij welk agency werk je?

OK: wellicht tot zaterdag of op 1 van de Jongerenborrels!

Cheers,
Jan
 
Hoi! Welkom,
Ik woon ook in Brisbane en kom ook uit Amsterdam, maar heb een NLse vriend.

Latin dance: Aan South Bank op vrijdag en zaterdagavond. 'T is gewoon op de stoep voor een kroeg, waarvan ik de naam niet weet. Het is in ieder geval aan de straat die aan Southbank grenst, maar niet de kant van de bioscopen, maar de andere kant die aan de markten grenst. Ga maar eens kijken. Kan niet missen!! Is wel om 11 of 12 uur afgelopen.

Ook leuk latin dancen kun je in West End in Rio Rhythmics, Boundary St. Eerst kun je met 50 tot 100 mensen voor een paar dollar openbare lessen nemen om de basisstappen te leren en daarna is er freestyle latin dancen. errug leuk! Ook kun je hier info krijgen over waar je terecht kunt voor 'meer professioneel' dansen.

Veel plezier hier!
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties en tips! :)
Geweldig, er zijn inderdaad veel Nederlanders in Brisbane!

Ik had inderdaad gezien van koninginnedag en had al een mailtje gestuurd naar de Jongerenborrel, maar helaas nog geen reactie gekregen. Het zou zeker leuk zijn om zaterdag langs te komen voor een borrel.

Hopelijk zie ik jullie snel een keer (misschien op zaterdag) voor een biertje of borrel!!

Groetjes,

Joyce

!!!Mochten er inderdaad IT contractors zijn op zoek naar een nieuwe baan dan stuur me een mailtje naar joyce@axishr.com.au.
 
Back
Top