Nieuw Skilled Processing Centre

Rob Breumelhof

Active Member
Hallo allemaal,


Ik heb zojuist informeel bericht ontvangen dat er naast het Adelaide Skilled Processing Centre nog een tweede Skilled Processing Centre geopend zal gaan worden om de verwerkingsachterstand van de visumaanvragen terug te dringen. Dit nieuwe Skilled Processing Centre zal vrijwel zeker in Queensland worden gevestigd.

Er is nog niets bekend over de termijn waarop dit gaat gebeuren, maar zodra ik hier meer concrete informatie over heb dan laat ik het op dit forum weten.

Laten we hopen dat dit nieuwe Skilled Processing Centre snel van start zal gaan zodat de enorme lange wachttijden tot het verleden gaan behoren.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Dat is nog eens goed nieuws!  :up: Hopelijk wordt het informele bericht spoedig formeel,
en hebben we allemaal binnen no-time ons visum! :smile:
 
En? Al iets bekend?

Wachten duurd lang.........en voor ons is het pas net begonnen.

Groetjes Mariette
 
Dit bericht vond ik vandaag op de site van de aussie overheid.Misschien is het wat Rob bedoeld.

Changes to location of visa processing
On 1 July 2008, the department will change the location of visa processing arrangements for the following visa subclasses. These changes are designed to improve client service through the reduction in processing times and to create centres of staff expertise.

Temporary Business (Long Stay) (subclass 457)
Medical Practitioner (subclass 422)

Sponsored Business Visitor (Short Stay) (subclass 459)

Occupational Trainee (subclass 442)

Aged Parent (Permanent) (subclass 804)

Contributory Aged Parent (Migrant) (subclass 864)

Contributory Aged Parent (Temporary) (subclass 884)
 
Joeppie, dat ziet er goed uit.
Hier even de officiele link; http://www.immi.gov.au/whats-new-location.htm, dat bespaard weer wat zoekwerk :p
Van mij mogen ze alvast beginnen met het inpakken van die aanvragen, dan kunnen ze verder gaan met de 176's en natuurlijk ook de 175's.
Want van de replies op aspc.processing@immi.gov.au wordt ik echt niet blij. :x

Bart
 
Back
Top