Nieuw......... vriendinnenclub

marjet

XPdite Sponsor
Het laatste vriendinnen groepje in Melbourne is nooit echt van de grond gekomen........jammer want als je andere staten volgt is het een leuke manier om mensen te ontmoeten en om als dames onder elkaar iets leuks te ondernemen. Dus daarom een tweede poging

Dus wie lijkt het leuk om samen een workshop te volgen, een kookclub te starten, een eendaagse cursus te doen, eens lekker uit eten te gaan of gewoon gezellig koffie / thee leuten bij elkaar thuis?

Laat wat van je horen :Cooking:

Mariette
 
Hi Mariette,

Wij komen de 10e naar Melbourne, na 15 maanden in Perth gewoond te hebben. Het lijkt mij erg leuk om eens koffie met je te drinken.

Groet Magda
 
Ik weet dat jij lekkere koffie maakt!  :up:



Ik zag er eerst het nut niet zo van in. Ik dacht "je moet zo snel mogelijk intergreren en niet in NL blijven hangen".
Maar merk nu wel dat het fijn is af en toe even te kunnen klankborden.
Dus JA! ik wil dat wel.
En misschien kunnen we een multiple date organiseren op de zelfde dag als de mannen bv. ook eens dingen samen willen doen die wij niet willen/durven? Survival-en ofzo?  :cool:
(Geroge zegt vast dat hij dat suvival-en elke dag al doet als hij dit leest hahaha)
 
Ahhhhh je weet: het espresso apparaat staat hier altijd aan.

Magda, ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Waar in Melbourne gaan jullie neerstrijken?

Da's al 3! Met een paar meer denk ik nog gezelliger.

Franciska, je hebt idd helemaal gelijk met integreren, ik denk er precies hetzelfde over, want dat is toch ook een van de redenen dat wij hier naar toe zijn gekomen: de australische mentaliteit. Alleen blijft het wel gezellig om zo af en toe je emigratie verhalen met nederlandse vriendinnen te delen dus vandaar dat ik probeer om dit clubje nieuw leven in te blazen. Survivalen klinkt leuk, ik weet alleen niet of mijn rug het zo leuk vind (en die van George denk ik ook niet) Maar we bedenken nog wel wat.

Groetjes Mariette
 
Hi Mariette,

Kom zeker een keer een bakkie doen, helaas weet ik nog niet waar ik ga wonen. Het bedrijf staat in Reservoir maar ik heb begrepen dat je daar in iedergeval niet moet zijn. Wij zijn op zoek naar een goede veilige suburb en een huurhuis wat in iedergeval schoon moet zijn met een goede keuken (koken is mijn hobby). Een beetje tuin zou ook aardig zijn. Wij willen geen koophuis omdat we niet weten hoelang we in Melbourne blijven.
Alle suggesties zijn van harte welkom.

Groet Magda
 
Magda,
Wij hebben het hele gebied tussen Glenroy en Reservoir gezien en het ligt aan je budget wat voor huis je zult kunnen huren.
Wij kwamen tot de conclusie dat je onder de 300 per week geen fatsoenlijk huis zoals jij beschrijft huurt deze regio.
Wil je een gerenoveerde woning met een bruikbare keuken dan ben je zeker meer kwijt.
Op de real estate sites staat vaak maar 1 nietszeggende foto, dus je zult veel moeten gaan bekijken.
In Reservoir hebben wij nou net wel een woning gezien die een optie was. Helaas hebben we het toen niet gekregen.


Maar weer on topic: Mariette regelt het allemaal!  :grin:
Doe mij maar een sterk bakkie!
 
Hi Magda

Kom mijn kant is op kijken.  Goede wijken, gezellig, groen, heuvelachtig, van alles te doen

Plenty, St Helena, Eltham North, Greensborough, Montmorency etc ongeveer 15km weg van Reservoir

bij mij kan je dan ook een kopie koffie halen, ik heb Senseo koffie  :smile:

Sidonia
 
Gaat goed komen met magda hoor "Sidonia"  :smile:
We zorgen wel voor elkaar hier hahaha

Ik zou ook zo naar de "bergen" verhuizen... maar nu zit ik wel heel erg dicht bij mijn werk  :roll:
 
Back
Top