nieuwe aanmelders

  • Thread starter kookaburrasound@hotmail.c
  • Start date
K

kookaburrasound@hotmail.c

Hallo ,

Wij zijn Nico(36), Linda(30) en Pepijn(5 maanden).

wij hebben zojuist een forum geplaatst op Austalie omtrent informatie van visum aanvraag.... Zoals daarin ook beschreven zouden wij het leuk vinden om wat ervaringen te horen hoe of wat te handelen om naar Australie te emigreren. De datum waarop wij echt weg kunnen uit Nederland is eind 2005.

Als je meer informatie wil dan kan je het berichtje lezen op Australie.

Hopelijk tot snel!
 
Hi Nico, Linda en Pepijn

Welkom op XPdite.net. Ik hoop dat de info die jullie zoeken te vinden is hier. Veel succes met de aanvraag van jullie visa.

Silvia
 
Welkom nico en anderen

Als jij meer info weet over skilled visa laat maar weten.

Kijk ook op deze website voor meer info
www.immi.gov.au. Daar is een link naar booklet 6 en SOL list. De geef jouw meer information waar wat moet doen.

Gr
Badri
 
kookaburrasound@hotmail.c said:
Hallo ,

Wij zijn Nico(36), Linda(30) en Pepijn(5 maanden).

wij hebben zojuist een forum geplaatst op Austalie omtrent informatie van visum aanvraag.... Zoals daarin ook beschreven zouden wij het leuk vinden om wat ervaringen te horen hoe of wat te handelen om naar Australie te emigreren. De datum waarop wij echt weg kunnen uit Nederland is eind 2005.

Als je meer informatie wil dan kan je het berichtje lezen op Australie.

Hopelijk tot snel!

Hoi en welcome (nog een keer ;) )
Ik zag dat jullie nu 2 berichtjes als 'guest' hebben geplaatst.
Het hoeft niet hoor, maar het is handig als jullie je 'registeren'(boven aan)
Dan kan je je profile invullen (locatie enz) en kun je iets aanvinken, zodat je een email krijgt als iemand op je bericht heeft gereageerd. Is wel handig (vind ik). Kost uiteraard niets, geen verplichtingen enz :D
Kijk maar :D

veel plezier hier!

groetjes

Simone
 
Back
Top