Nieuwe afspraak binnenkort vriendenclubje Sydney

Maxx

Member
Hey meiden,

Ik begin maar even een nieuw topic (is wat makkelijker op te zoeken).
Ik zou het leuk vinden iedereen weer te zien. Zullen we weer eens wat afspreken?
Iemand suggesties voor een gezellige dag of avond binnenkort?

Groetjes
Maxx
 
Hi Maxx, inderdaad goed plan om elkaar snel weer eens te zien. Eigenlijk maakt het me niet uit waar, ben gewoon benieuwd naar jullie en hoe 't er mee is. The basement ziet er i.i.g. leuk uit, is zeker een optie, of misschien ergens overdag? Zullen we anders alvast proberen een datum te prikken? Wat dachten we van (ik gooi maar wat in de groep!) za. 6 of zo. 7 september? Ik hoor het wel, groetjes ingrid
 
Misschien is het een idee om het eind september te doen want dan zijn wij inmiddels ook al een paar weken in Sydney. We hebben een auto onder onze kont dus kunnen alle kanten op. Jullie mogen natuurlijk ook gezellig bij ons thuis even een kijkje komen nemen. Ik hoor het nog wel. Anders komt het de volgende keer wel.
Tot snel, Marga :smile:
 
Hoi,

Leuk, ik kan het weekend van 27 september, of zondag de 21ste.  Bij iemand langs lijkt me ook leuk, of weer ergens uit eten.  We kunnen ook een High tea doen, kan ook bij mij.

Groetjes,
Sigrid
 
Hoi hoi, volgens mij sta je op het punt van vertrekken, of niet Marga? Heel veel succes in ieder geval en hopelijk tot snel in Sydney.
Zo'n high tea lijkt me ook wel wat, goed plan Sigrid. Het laatste weekend van september kan ik waarschijnlijk niet, een week eerder (21 sept>) volgens mij wel.
Doeiiii allemaal, verheug me erop jullie weer eens te zien, groet Ingrid
 
Mag ik ook alvast infiltreren in jullie clubje??????????????

Wij denken , zo ongeveer voorjaar 2009 te kunnen gaan, als alles loopt zoals we hopen.

xLizzy
 
Back
Top