Nieuwe leden

hanslien

New Member
Hallo medeleden, wij zijn een jong gezin uit IJsselstein die het geluk in Brisbane gaan proeven. Wij hebben de planning gezet op januari 2008.
Eerst moeten we ons huis nog verkopen en uiteraard de papier winkel afwerken. Aanstaande zaterdag gaan we naar een emigratie seminar in Amsterdam. Hopelijk krijgen we daar genoeg informatie om een goede start te maken met dit mega proces.Wij kregen van een familie uit Brisbane de tip om op deze site te kijken om ervaringen van anderen te horen en lezen die deze stap al hebben gezet en/of bezig zijn.
Wie o wie heeft voor ons tips voor deze emigratie.
groetjes Hans&Lien
:lol:

Welkom op het forum :smile:
Ik denk dat jullie heel veel informatie en antwoorden op jullie vragen kunnen vinden op dit forum.
Wat voor emigratieseminair gaan jullie heen in Amsterdam?
Gaat dit specifiek over australie?
Hebben jullie al enige voorbereoidend werk gedaan? Zo niet dan denk ik dat de planning te optimistisch is. Of je moet eerder naar australie vertrekken en het visum elders (NZ of singapore)ophalen.
Veel succes met jullie verdere voorbereidingen

Groet Gerrit

Het is een voorlichtings bijeenkomst met algemene informatie over emigreren naar Australie.
Ons visum wordt geregeld door mijn nieuwe werkgever (457 visum)
Ik heb begrepen van mijn austrlische werkgever dat dit heel snel kan.

Hallo

Welkom hier en veel sucses met de papieren winkel en alles wat er om heen zit.

kan ik vragen wat voor een job je hebt dan????
wij zitten ook hier in Brisbane zoals veel meer nederlanders.

het kan dan inderdaad heel snel gaan met dit visum, mijn colega die hier is was er binnen 3 maanden.

de groeten,

Hein

Welkom!
Ik raad je aan veel te lezen, over alles is al iets geschreven. Zo niet: vraag posten en wachten op het antwoord. Komt vast goed.

Veel lees en postplezier!

Dijnnas

Ik krijg een baan als signal engineer.
Komt neer op ontwerpen van trein beveiligings systemen, (sein en wisselsturingen)
Via mijn huidige werkgever was ik er een maand gedetacheerd...
en heb er blijkbaar een goede indruk gemaakt :smile:
Kan ik gericht zoeken op dit forum via trefwoorden??
Hans

Hallo Hans en Lien,

Dat is toevallig. Ook wij komen uit IJsselstein. Wij zijn bezig om naar Melbourne te gaan.

Veel succes met het geregel.

Lisette

Welkom op het forum! :up:

[quote author=hanslien link=topic=7394.msg95501#msg95501 date=1185305980]
Kan ik gericht zoeken op dit forum via trefwoorden??
[/quote]

Ja hoor. Boven in het menu vind je een 'search' functie (http://www.xpdite.net/forum/index.php?action=search). Je kunt het hele forum doorzoeken of of gericht een rubriek.

Welkom op het forum, en veel succes met het zoeken naar alle info! :wink:

Groetjes Lin

Welkom op het forum en in de rubriek Temporary Visa vind je waarschijnlijk je meeste vragen beantwoord over de 457....

Succes met de voorbereidingen!

Henriette (ook in Brisbane)

Hoi Hans,

Wij zijn ongeveer sinds april bezig. Als alles meezit kunnen wij op een sponsored visum die kant op. Mijn mans werk (Arjon heet mijn man) zit daar ook en hij is nu druk bezig met solliciteren. Er is zeker interesse van die kant. Wij hebben inmiddels ons huis verkocht.

Als alles meezit gaan we rond oktober, november.

gaan jullie met kinderen die kant op?

groetjes lisette

Heel veel succes met jullie plannen en welkom op het forum.

groet'n uut Brisvenië  :cool:

Hallo Hans en Lien,

Het blijkt dat er meer IJsselsteiners van plan zijn te vertrekken.
Ook wij wonen in IJsselstein (prov. Utrecht) en hebben net de visumformulieren verstuurd.

Succes met alle geregel!

Groeten,
Nicole

Hoi Nicole,

Nou zeg dat is wel heel erg toevallig. allemaal vanuit ijsselstein.

wanneer is voor jullie de planning en waar naartoe?

groetjes lisette

Het lijkt wel of er buiten IJsselstein alleen maar Australie bestaat

Hey er zijn meer mooie plaatsen in de provincie Utrecht  :wink:
Maar inderdaad het aantal forum leden uit de provincie Utrecht is volgens mij behoorlijk groot.

Groetjes Chantal

Back