Nieuwe mode; de Bijini!

[quote author=Dijnnas link=topic=8758.msg116491#msg116491 date=1208345833]
[quote author=perthpete link=topic=8758.msg116486#msg116486 date=1208341357]

Tja, je ziet het hier in alle kleuren en maten en op alle leeftijden hoor! boven en onder de 16 .... Soms leuk (om te zien) soms niet ;-) ;-)
[/quote]

HUH? Zie je die dingen echt bij julie vrij rondlopen? Grapje? Zeg ajb dat het een grapje is.
[/quote]

Oh jee.. ik was al bang voor zoiets ... Nee mijn opmerking ging niet over het specifieke kledingstuk wat hier besproken wordt maar (aldus het voorbeeld van Luuk) over de minirokjes (te kort danwel te lang) die door alle leeftijden (en maten) gedragen worden. Of het nu staat of niet ... (zonder persoonlijk bedoeld te zijn) nogal aso-engels nivo zeg maar ...
 
Ik heet geen Luuk hoor Peter. :cry:

Of nog nooit geemigreerde NL dames ontmoet
Hoezo Inge?
Zien die er zoveel beter uit dan op 17 jarige leeftijd? (even de grens van Luuk in de gaten blijven houden :lol:)
 
Ik bedoel; je moet daar wel zo "petite" voor zijn wil je dat kunnen hebben. En welke zelf respecterende vrouw gaat daar nou in lopen? Dan moet je wel heel kansloos zijn. Of op een feest zijn misschien. Ik vind het gewoon "ik ben 16 en goedkoop" uitstralen. Zo kwam ik op 16.

Wat helemaal ranzig is; vrouwen die dat niet kunnen hebben en het dragen. Of een te kort rokje. Of een te strak truitje. DOE DAT NOU NIET.
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=8758.msg116504#msg116504 date=1208371306]
[quote author=Luuk link=topic=8758.msg116503#msg116503 date=1208370319]
Ik bedoelde met < 16 meer op het figuur.. dames boven die leeftijd zijn al snel niet meer slank (dun) genoeg om dat te kunnen hebben..
[/quote]

oei Luuk :blush: nu loop je het risico het hele vrouwelijke gedeelte van het forum over je heen te krijgen :whip: :grin:
[/quote]

16 jaar, aan de pil. Lekker vreten bij de Febo / MAC. Met de bus naar school, te lui zijn om wat te doen. Teveel zuipen. Ik wil de gemiddelde studente hier niet in zien, dankje.
 
[quote author=Wilsil link=topic=8758.msg116533#msg116533 date=1208414122]
Ik heet geen Luuk hoor Peter. :cry:

Of nog nooit geemigreerde NL dames ontmoet
Hoezo Inge?
Zien die er zoveel beter uit dan op 17 jarige leeftijd? (even de grens van Luuk in de gaten blijven houden :lol:)
[/quote]

Hier in Melbourne wel hoor :grin: :grin: Beter dan menig Australisch 17 jarige :up:
 
Voelen alle dames hier zich nu beledigd omdat ze keurig maatje 36 in de kast hebben hangen en dit zeker kunnen hebben? Dan mijn oprechte excuses. Ik heb teveel dikke studenten/studentes om me heen, inclusief mezelf. Ik kan het niet hebben, geloof me.
 
[quote author=Wilsil link=topic=8758.msg116546#msg116546 date=1208418336]
Ik heb niets tegen strakke truitjes hoor Luuk.
Laat maar komen.
[/quote]

Binnenkort doet Wieckse Witte de schuur weer open met mooie vrouwen! Die sluiten ze op in de winter..! :) En als het mooi weer wordt, doen ze de schuur open en komen alle mooie vrouwen met korte rokjes, hoge hakken en strakke truitjes als lammetjes zo blij naar buiten gerend!
 
Niet gelukt Luuk...
only digging yourself in deeper. Jammer ik begon je net leuk te vinden...  :lol: :lol: :lol:  (speciaal voor jou :wink:)


oh jee, na die tostie vind ik je weer helemaal leuk.... :p
 
;)
Is dit trouwens een reactie op de boerkini?

A7_G9E18RNMJ.1+NBN_A7BOERKINI_RR.jpg
 
[quote author=perthpete link=topic=8758.msg116529#msg116529 date=1208412426]
Oh jee.. ik was al bang voor zoiets ... Nee mijn opmerking ging niet over het specifieke kledingstuk wat hier besproken wordt maar (aldus het voorbeeld van Luuk) over de minirokjes (te kort danwel te lang) die door alle leeftijden (en maten) gedragen worden. Of het nu staat of niet ... (zonder persoonlijk bedoeld te zijn) nogal aso-engels nivo zeg maar ...
[/quote]

Grote opluchting. Ik had de emigratieplannen al stop gezet, maar kan er een mailtje uit doen dat het een vergissing was...
Maar ik ken die voorbeelden wel ja uit Australie. Moet zeggen dat het me goed deed. Dan valt het allemaal opeens toch wel mee  :grin:

[quote author=Luuk link=topic=8758.msg116536#msg116536 date=1208416395]
16 jaar, aan de pil. [/quote]
Is tegenwoordig nog laat ook. Ben blij dat ze aan de pil zijn en niet maar te pas en te onpas baby's op de wereld zetten.
 
Leuk broekje!
Van mij mag iedere vrouw dat ding aan, of het mooi staat is een tweede..
Ik laat het mooi uit mijn hoofd in ieder geval.
Hier zie ik ook vaak meiden fietsen met een mega bouwvakkersdecolleté, werkelijk geen pan! Uitpuilende McDonaldteugels over de broeksband, of rokband, yek. Maar goed, alles moet kunnen lijkt het wel, fraai ogend of niet..
Wisten jullie trouwens dat er al meiden op de basisschool van rond de 8 jaar in een string lopen (jaja, onder de lange broek of rok, niet alleen een string!)
Enne, die foto Luuk, is dat een smurf gekruisd met een Plopsafiguur?
 
It's official. Eergisteren op het nieuws: Australie is de dikste natie, USA staat op de tweede plaats. Interessante combinatie, mode en lijfvormen... zie je het voor je?

Cheeriooo
 
Gisteren ook op het nieuws; ze hebben hier de BMI aangepast, dan hoeft niemand zich vreselijk te schamen...

Wat voel ik me ineens dun!
 
Ja, da's lekker! Dan zijn de mensen met zwaar overgewicht ineens iets overgewicht, je mag er wel eens iets aan gaan doen ofzo...
Beetje typisch toch?
Je zou denken dat ze dan net als in Amerika de nadruk gaan leggen op gezond eten, gezellig samen aan tafel eten ipv lopend door het huis of voor de buis.
Maar het is een manier om jezelf een rad voor ogen te draaien, soort van struisvogelpolitiek.
 
[quote author=mammavark link=topic=8758.msg119776#msg119776 date=1214048562]
Gisteren ook op het nieuws; ze hebben hier de BMI aangepast, dan hoeft niemand zich vreselijk te schamen...
[/quote]

Grapje neem ik aan?
 
[quote author=aurora link=topic=8758.msg119792#msg119792 date=1214078052]
gezellig samen aan tafel eten ipv lopend door het huis of voor de buis.

[/quote]

Lopend eten is natuurlijk wel weer heel goed  :up: :grin:
 
Back
Top