Nieuwe SOL en SMP

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,


Ik heb vandaag een presentatie van DIAC in Adelaide bijgewoond waar een toelichting werd gegeven over de wijzigingen van 8 februari jl. en de nog te verwachten wijzigingen. Een belangrijk onderdeel was natuurlijk de nieuwe SOL die op 30 april bekend zal worden gemaakt.

Aan degenen die hun beroep niet op de nieuwe SOL terugvinden kan ik laten weten dat zij zich nog niet direct zorgen hoeven te maken. Het is de State Governments namelijk toegestaan om een beroep dat niet op de nieuwe SOL staat vermeld, op te nemen op de lijst van beroepen die zij willen sponsoren in het kader van de nog te publiceren State Migration Plans (SMP). Om deze reden is de nieuwe SOL dus minder belangrijk dan menigeen tot nog toe heeft aangenomen.

Daar komt nog bij dat het verkrijgen van sponsoring door een State Government op grond van een beroep dat op de SMP-lijst staat vermeld, er tevens voor zorgt dat de visumaanvraag bij DIAC met de op een na hoogste prioriteit in behandeling zal worden genomen.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Daar komt nog bij dat het verkrijgen van sponsoring door een State Government op grond van een beroep dat op de SMP-lijst staat vermeld, er tevens voor zorgt dat de visumaanvraag bij DIAC met de op een na hoogste prioriteit in behandeling zal worden genomen.

Ben erg blij met dit nieuws!!:idea:
Dit zou betekenen dat wij waarschijnlijk met prioriteit zullen worden behandeld:up:

Goed nieuws voor een hoop forumleden!:-D
 
:lol: :lol: :grin: :grin: :smile: :lol: :lol: !!!!

Ik word helemaal gek hier! Ga meteen Rob emailen!!!!
 
Back
Top