Nieuwe website: Wannabe Australians

Amulya

New Member
Ik heb een nieuwe tribe aangemaakt op www.tribe.net. Tribe.net is een erg leuke community site waar je allerlei info kan vinden: over banen, huizen zoeken, mensen leren kennen.
De URL voor de Wannabe Australians site is: www.australian.tribe.net iedereen kan gewoon lid worden :)

[quote author=Amulya link=topic=1209.msg9705#msg9705 date=1109284106]
Ik heb een nieuwe tribe aangemaakt op www.tribe.net. Tribe.net is een erg leuke community site waar je allerlei info kan vinden: over banen, huizen zoeken, mensen leren kennen.
De URL voor de Wannabe Australians site is: www.australian.tribe.net iedereen kan gewoon lid worden :)
[/quote]

Dank je, Amulya ! :up:

Je weet nooit hoe het van pas kan komen dus ik heb me al aangemeld !  :cool:

Het hoort hier wel niet thuis  :eek:fftopic: maar misschien kun je de vraag bij 'de laatste stand van zaken' beantwoorden ? :

Hoe staat het met jullie visumaanvraag ? Ik ben gewoon benieuwd, heb er al een poosje niets meer over gelezen...

Greets,

Ingrid.

[quote author=Aussielover link=topic=1209.msg9721#msg9721 date=1109301513]
[quote author=Amulya link=topic=1209.msg9705#msg9705 date=1109284106]
[/quote]

Dank je, Amulya ! :up:

Je weet nooit hoe het van pas kan komen dus ik heb me al aangemeld !  :cool:

Het hoort hier wel niet thuis  :eek:fftopic: maar misschien kun je de vraag bij 'de laatste stand van zaken' beantwoorden ? :

Hoe staat het met jullie visumaanvraag ? Ik ben gewoon benieuwd, heb er al een poosje niets meer over gelezen...

Greets,

Ingrid.
[/quote]

We zitten ondertussen in Australie!

Back