Nieuwen berichten bovenaan

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi iedereen,
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan instellen dat alle nieuwe berichten 'bovenaan' komen in elk topic? Nu moet ik elke keer naar de laatste pagina en helemaal naar beneden scrollen.. Niet dat dat zo'n drama is, maar ik las laatst ergens iets in de trand van dat je dat in kan stellen..
So please tell me how
 
Hoi Gwen,

Je kunt dat in je profiel instellen:
Profiel > Lay-out voorkeuren > Toon meest recente berichten bovenaan

Vergeet na het veranderen niet je profiel op te slaan.
 
Wel even wennen.. Ik scroll nu toch elke keer naar beneden en dan denk ik huhh :? dit bericht is paar dagen geleden al geschreven...
En dan valt het kwartje weer dat ik nu voortaan bovenaan moe kijken  :grin: Maar dat is even wennen  :wink:
 
Maar hoe ga jij dan te werk op het forum?
Ik heb "alle ongelezen berichten" ( http://www.xpdite.net/forum/index.php?action=unread )als mijn startpagina staan.
Dan kan ik in een oogopslag zien of er voor mij ongelzen postings zijn.
Aan het einde van een topic met een ongelezen bericht, staat dan een tekentje "laatste bericht", daar klik ik op en ga dan meteen naar het laatste bericht in dat topic.
Dan moet ik hoogstens nog even naar boven scrollen, om te zien of daar niet nog een ander ongelezen bericht boven staat.

Bart
 
Zo te zien doet iedereen het weer anders.
Ik ga altijd naar "Bekijk de meest recente berichten op het forum" in Statistieken en scroll dan naar beneden, maar ja, ik lees ook bijna alles en zeer regelmatig.

groetjes  Johan
 
Ik kijk altijd 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' (naast je avatar)..
Dan klik ik op het topic wat ik ga lezen, en deze begint nu dan dus met het laatst getypte bericht, en op de laatste pagina, onderaan, het eerste bericht..
 
Of je doet het volgende:
Klik "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek". Vervolgens klik je op "nieuw" achter de titel van het draadje. Het draadje wordt dan geopend bij het eerste ongelezen bericht.
 
[quote author=Lost link=topic=9837.msg134187#msg134187 date=1236726990]
Of je doet het volgende:
Klik "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek". Vervolgens klik je op "nieuw" achter de titel van het draadje. Het draadje wordt dan geopend bij het eerste ongelezen bericht.
[/quote]
En we hebben een winnaar :up: :up:

Bart
 
Back
Top