Nieuwjaarsduik

scuba

XPdite Sponsor
Sinterklaas is net geweest , Santa is aangekomen en dan is het jaar 2009 al weer voorbij.
Goede voornemens worden gemaakt voor 2010.

In Nederland wordt er jaarlijks een nieuwjaarsduik gehouden, al jaren bij Scheveningen maar ook in vele andere plaatsen.
Erg moedig........ zelf nooit aan begonnen rbrrbbbrbrbr.

Vorig jaar zijn we met een klein groepje gestart om bij Woodmans point op 1 januari het water in te rennen.
We miste toch iets, de Unox muts en de erwten soep
Inmiddels de mutsen gescoord via vrienden in Nederland

Het zou leuk zijn als er dit jaar nog meer mensen zouden komen en heel moedig aan de Perth nieuwjaars duik mee zouden willen doen.
Een leuk breipatroon van de muts van 1963 staat op de site www.nieuwjaarsduik.nl voor de liefhebbers.
Kijken of we het Nedelandse nieuws kunnen halen vorig jaar was wel Scheveningen, Antillen, Zuid Afrika en Dubai op tv.

Ben benieuwd naar hoeveel moedige medelanders er dit jaar zullen verschijnen

Groeten

Vera & Bert
 
Heel leuk plan!
Lijkt me niet heel erg vervelend om met 35 graden in het water te rennen :smile:

We moeten helaas dit jaar overslaan, maar houden het in gedachte voor een andere keer! :wink:

Marie
 
mmmmm... klinkt leuk.

Maar hoe vroeg moeten we dan het water in? Dat kan nl. een probleem worden met de hoeveelheid drank die dan nog in ons lijf zit... komen we waarschijnlijk niet meer door de controle heen :rolleyes: En vanaf Butler met het openbaar vervoer is met 2 kinderen geen optie.
En is dan een Winter Efteling Unox muts ook een goedgekeurde muts? Kan nl. niet breien :grin:
 
Wilde net een topic starten en toen kwam ik zo goed als hetzelfde tegen in dit topic.

Ja ja, een nieuwjaarsduik hebben we hier ook.
Op het strand van mindil beach (bij sommige bekend als mindil market......
Een eenmalige inschrijving (geen kosten, alleen om te weten hoeveel er mee doen .........................en hoeveel er terug komen....

Drankjes en hapjes voor each $1 voor de deelnemers.
Vuurwerk rond 8pm en taxi's staan klaar om degene (die er nog zijn) veilig thuis te brengen.

Iedereen is welkom vanaf 4pm......
Zien jullie allemaal snel :up:

Jack :evil:
 
Wilde net een topic starten en toen kwam ik zo goed als hetzelfde tegen in dit topic.

Ja ja, een nieuwjaarsduik hebben we hier ook.
Op het strand van mindil beach (bij sommige bekend als mindil market......
Een eenmalige inschrijving (geen kosten, alleen om te weten hoeveel er mee doen .........................en hoeveel er terug komen....

Drankjes en hapjes voor each $1 voor de deelnemers.
Vuurwerk rond 8pm en taxi's staan klaar om degene (die er nog zijn) veilig thuis te brengen.

Iedereen is welkom vanaf 4pm......
Zien jullie allemaal snel :up:

Jack :evil:

En onder welke B.V. valt deze activiteit Jack?
 
Nee geen B.V. alles achter de rug om van de tax zelfs zonder garantie bewijs.

Heb op dit moment al 88 inschrijvingen ... na 1 dag.

See ya soon,

Jack :evil:
 
Dat is een "human number".....

Woe to You Oh Earth and Sea for the Devil sends the beast with wrath because he knows the time is short Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number its number is six hundred and sixty six
Staat gewoon in de bijbel tenslotte :smile:
 
Dat is een "human number".....

Woe to You Oh Earth and Sea for the Devil sends the beast with wrath because he knows the time is short Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number its number is six hundred and sixty six
Staat gewoon in de bijbel tenslotte :smile:


Sacha bedoelt dit holy gossip nummer........
Masters at work
http://www.youtube.com/watch?v=lty8XxDj0rI

Jack :evil:
 
hoe zit het met de Nieuwjaarsduik aan de Sunshine Coast????

Lijkt mij namelijk ook wel lekker om hier ff een duikje te nemen met een skone muts op. Beetje snert erbij, en gaan!!!!!!!
 
Nog altijd geen reactie op een tijd gekregen van de duik...

Misschien een leuke combi: Duiken met Maiden.... Klinkt nu al goed!!!
 
Nog altijd geen reactie op een tijd gekregen van de duik...

Misschien een leuke combi: Duiken met Maiden.... Klinkt nu al goed!!!

Iedereen verwacht om 4pm.
Voedertijd....nieuwjaarsduik 6pm.
Vuurwerk rond 8pm.

Ik zorg voor (na de nieuwjaarsduik ,voor de aanwezigen) de muziek, AC/DC, Iron Maiden , iemand meer suggesties.
Oja ...geen Abbabah.

Dit gelul krijg je na een hele dag in 41 graden met hoge humidity....sorry guys.

Jack :evil:
 
ZIjn er nog liefhebbers om dit in Adelaide te doen. Het lijkt ons namelijk superleuk om met zo'n Hollandse traditie het nieuwe jaar in Australie in te luiden :smile: :flipper:
 
Maar helaas kunnen wij niet naar NT komen voor de Nieuwjaarsduik. Dan blijven we vliegen, vooral Dirk dan, want die stapt 3 januari op het vliegtuig naar Nederland. Jammer, want het idee klinkt wel lekker :cool:
 
Maar helaas kunnen wij niet naar NT komen voor de Nieuwjaarsduik. Dan blijven we vliegen, vooral Dirk dan, want die stapt 3 januari op het vliegtuig naar Nederland. Jammer, want het idee klinkt wel lekker :cool:


:grin: :grin:
 
Hallo Nieuwjaarsduikers,

Wat ontzettend leuk al die reacties, ook van andere staten.

Het is de eerst keer in West Australie en heb al een aardig groepje mensen die mee willen doen.
Ik wil het verder ook heel simpel houden, eten drinken en vervoer zelf regelen
Zelf zal ik er al rond 10 uur zijn en het verzamelpunt te markeren met oranje vlaggetjes oid

Een fantastisch 2010 voor iedereen en hopelijk tot ziens op Woodman point op 1 januari 2010

Groeten

Vera




Woodman point ligt ten zuiden van Fremantle/Cogee en is een natuurgebied met een groot recreatie veld met BBQ /sanitair en kinder speeltoestellen . Het heeft een mooie rustige baai en een jetty met waar veel wordt gevist.
 
Hee helden..... nieuwjaarsduik in Oz huh? Ja dat kan ik ook!Relaxt! Nee kom dan maar eerst ff hier een nieuwjaarsduik nemen! :freezing:
Dus ik vindt eigenlijk dat je pas een nieuwjaarsduik in Oz mag doen als je die ook ooit in NL hebt gedaan net als ik.... ;D

Happy new year guys! :up:
 
Back
Top