Nieuwjaarsduik

Dan mag je het hier ook proberen.
Ik zorg wel voor de bags........... <_<

Jack :evil:
 
Dan mag je het hier ook proberen.
Ik zorg wel voor de bags........... <_<

Jack :evil:

Ik denk niet dat wij willen weten wat voor soort 'bags' Jack bedoelt, al kan ik alleen maar gissen... :devil:
Foei Jack :naughty:
 
Maar Waar gaat het precies zijn dan??
Al geloof ik nooit dat wij 10 uur gaan redden, de ochtend na Newyears Eve
:cheers: :eek:lif001: :drink: :eek:lif001: :drinking: :eek:lif001: :eatdrink: :hang:

Bart
 
Hallo Bart

Woodman point is een groot recreatie gebied ten zuiden van freo en cogee. als je langs de kust rijdt zie vanzelf het bord woodman point recreatie gebied
Ik ga proberen een plek bij het sanitair gebouw te scoren. Het is op een heel groot grasveld met bbq faciliteiten.
Ben benieuwd waar jullie oud en nieuw gaan vieren, wij hebben het nog niet gevonden....
Ik denk dat we zeker tot 12 uur er wel zullen zijn, het is er wel weer voor om bij het strand te zijn.

groeten en anders een fantastisch 2010

vera & bert
 
Ik hoop dat jullie zonder ons toch een leuke duik hebben gehad. Helaas waren wij niet in staat tot rijden.... Hebben de nieuwjaarsduik rond die tijd onder de koude douche meegedaan voor het gezamelijke gevoel :)
 
Dus ik vindt eigenlijk dat je pas een nieuwjaarsduik in Oz mag doen als je die ook ooit in NL hebt gedaan net als ik....

Helemaal geschift

Late reactie want ik lees het net pas....
Gwen , je denkt toch niet dat ik echt achterlijk ben he..... was een glapje! :lol: Maar die Down Unders daaro moesten even weten hoe het echte nieuwjaarsduiken gebeurd : in ijs en ijskoud Noordzee water! In oz nieuwjaarsduiken is voor pussy's
 
Hahaha Ja ons idee bij nieuwjaarsduiken is inderdaad springen in ijs en ijskoud water.. het idee daar is gewoon zoals elke dag de warme zee in, alleen dan op nieuwjaarsdag :grin:
 
Wij hebben wel een nieuwjaarsuik gemaakt, maar niet om 10 uur (veel te vroeg :p ) en niet bij Woodmans Point.

Bart
 
Hallo allemaal,

De nieuwjaarsduik heeft echt plaatsgevonden! Er waren bikkels die vroeg zijn opgestaan om de hoge tempertaturen te vermijden en de harde wind te trotseren. Je werd echt gezandstraald en dat was erg lastig met het eten van de oliebollen. De duik was compleet met unox mutsen, erwtensoep hebben we maar thuis gelaten. (In Nederland hebben ze nu zelfs een nieuwe: "de muts van 63" ) ach leuk voor volgend jaar.
Helaas weet ik niet hoe ik een foto op deze site kan krijgen , voor foto's zie ook op de volgende websites:
http://verabert.waarbenjij.nu of http://myraluke.waarbenjij.nu

Have fun
Tot ziens en tot het volgende event einde van de maand vrijdag Floreat borrel of strand BBQ

cheers
 
Back
Top