Nog een goede reden om te gaan......

Ik zie het ook hoor, hij heeft een biertje vast ! :p
(ik ga wel mn Belgische Palm missen als ik er zit (ookal duurt dat nog 8 maanden ong))
 
Sinds Jack er uit ziet als een beachboy( heeft ie altijd gedaan waarschijnlijk maar dat zagen we nooit door die gekke AC/DC avatar ) vindt ik eigenlijk dat het tijd wordt dat ie ook zo'n soort foto plaatst!Wat jullie meiden? :mrgreen:
 
Sinds Jack er uit ziet als een beachboy( heeft ie altijd gedaan waarschijnlijk maar dat zagen we nooit door die gekke AC/DC avatar ) vindt ik eigenlijk dat het tijd wordt dat ie ook zo'n soort foto plaatst!Wat jullie meiden? :mrgreen:

One vote from me :grin:
 
Met die van mij, maakt dat al 3 stemmen voor een mooie foto van onze Jack :evil:

Sas
 
9

Want ben zojuist door Dirk gemachtigd om ook voor hem te stemmen. Je kent 'm... altijd in voor een goede grap :grin:
 
Whahaha hij gaat goed! Kom op Jack, wat ben je stil? Das niks voor jou jongen!
Oh ik krijg straks op mijn flikker van Jack dat ik dit in het leven heb geroepen.... :lol:
 
Nee joh.. die zit ergens in een hoekje van het forum te schaterlachen :grin: en wacht wat we verder doen zolang hij niet met een foto komt...
 
:grin: :grin: :grin:

What's going on here.... ik altijd diep serieus en jullie maken fun <_< <_<

Tsja, foto's.....volgens gwen was de achtergrond niet goed, ze wilde beach zien.

In July samen met Gwen , foto's kun je kopen.
nude photos are more expensive... :lol: :wink:

:grin:

Jack :evil:

ps; Gwen, we made a promise.....remember :wink:
 
Okay okay,
Jullie hebben gewonnen.
klik maar op mijn naam dan kom je in mijn profiel en daar staat een foto van top tot teen.....


Jack :evil:
 
klik maar op mijn naam dan kom je in mijn profiel en daar staat een foto van top tot teen.....

Jammer van die tijgerslip!
grin.gif
 
:rotflmao: wist het!


Weer een teleurstelling te pakken
Denk dat ik er maar liedjes over ga schrijven .... :serenade: All I wanted was a full picture of you, but all you gave me was your bl**dy smile ....

yep wordt een hit :greedy:
 
Hé Kathren,

Als je dan toch een nummertje gaat schrijven, doe er dan een AC/DC muziekje onder, dan komt ie in elk geval naar je kijken... ^_^ :peace:

You lucky chick :cheer:
 
Back
Top