Nog een RPL 'survivor' stelt zich voor

Hoi Tampet,

Welkom! Ook hier spelen de perikelen rondom de RPL. Niet voor mij, maar man man, maar ik probeer hem zo veel mogelijk te helpen. Hij is nl een prater, geen schrijver, dus dan kan je je indenken hoe het een beetje gaat. Ook hij is geen techneut, dus loopt tegen een aantal zaken aan. Zoals eerder gezegd is de rpl wel technisch georienteerd. Maar gelukkig hebben we Rob van Move2Australia, die sleurt ons er wel doorheen!
Wij hopen tzt in Sydney terecht te komen, dus we weten waar we het voor doen.

Succes verder! Dijnnas

Hoi Dijnnas,

Ook een welkom terug aan jullie mede RPL-lijders! Het is initieel inderdaad even tobben met die RPL, maar het komt goed hoor, zeker met Rob's hulp! Gewoon zijn advies opvolgen, heb ik ook gedaan en zoals je ziet heeft het me mijn 'suitable' opgeleverd, moet jouw wederhelft dus ook lukken!
Het moeilijkste is (zoals altijd) bedenken hoe je het aan gaat pakken,en welke episodes/projecten zich het beste lenen om beschreven te worden. Maar....cliché aller cliché's...gewoon bij het begin beginnen en van daar uit verder tikken  :lol:

heel veel succes!
Tampet

Hi Dijnas,

Kan niet anders dan me bij Tampet aansluiten... gewoon beginnen en zie maar wat er van komt... Ik ben zelf begonnen met de onderwerpen die ik op dat moment het interessants vond (Ethiek in de IT en Interpersonal Communication) en zo ben ik door gaan schrijven... Het is een behoorlijke klus, maar zoals Tampet als zei, met de super support van Rob en Marijke komen jullie er wel!

Groetjes,
Lela

Ja, als de server het weer gaat doen ja....Daar staat alles opgeslagen, maar tuut...tuut...tuut...  :cry:

Hoi Dijnnas,

Hopelijk is de server weer tot leven gewekt....en waarom niet zekerheidshalve zowiezo een extra account aanmaken op Yahoo of Hotmail oid en de laatste RPL versie (en overige belangrijke docs) daarnaartoe backupen? En dan nog een backup op de memory stick..nou dan moet Murphy wel erg zijn best doen om alles ineen te laten crashen!  :lol:
Vlot het geschrijf enigzins?

gr. Tampet

Hey Tampet,

Het mooie is dat we al een externe back-up hebben.....en meerdere Hotmail accounts.... Maarja, als je er geen gebruik van maakt (in dit geval dan). Manlief is vanmorgen terug gekomen van een fietsvakantie in La France en het werkt weer hoor  :happy: We hebben ons een weekendje vrij gegeven en vanaf maandag weer volle bak! Hoeraaaaaaaaa!

Groetjes! Dijnnas

Dat is goed nieuws Dijnnas! En nu maar weer vrolijk verder tik, tik, tikken... :lol:

groeten, Tampet

Ja, het was weer een ouderweds gezellig avondje achter de typmachine  :up: En het leuke is: Morgen weer!!!!!

Ha RPL-ster, hier weer even een bemoedigend berichtje van een ex-avond-aan avond-RPL-ster...hou vol hoor, op een goed moment is het (je man) echt KLAAR en dan ben je ohzo blij en belangrijker nog ben je alle RPL ellende zo weer vergeten!  :up:
En dat is maar goed ook want dan kun je je weer richten op de volgende 100 pagina's invulwerk....nl. de visum aanvraag....als ik er toch aan denk hoeveel bomen er al gesneuveld zijn door mijn emigratiewens....zucht...mag mijn greenpeace donatie wel verdubbelen... :roll:

groeten van Tampet

Ha Dijnnas! Het is ECHT waar, straks ben je het allemaal 'vergeten'. Nu misschien een beetje frustrerend... (waar doe je het voor, alleen maar voor papiertje met OK, daarna kijk je er nooit meer naar), maar het gaat voorbij! Aan het langste touw komt altijd een eind... wijze uitspraak van mijn moeke!

Good luck, even doorbijten.

Kath

Ha Kathleen,

Heb gisteren in een wat vroege aanval van 'alvast weggooien wat niet meer nodig is' ook eeeindelijk aangedurfd om mijn RPL aantekeningen weg te smijten! HEERLIJK was dat! Ik geloof dat het weggooien wel gaat wennen na decennia van hamsteren  :evil:

Met jou verder ok? Nog steeds veel jitters of neemt het al wat af?

Begint hier ook al op te ruimen.... Nee, nee, zeker niet minder jitters... eerder veel meer. Ben behoorlijk nerveus, vervelend! Verder komen we nu vooral tegen dat sommige instanties NIET meewerken. Als ik dan voorzichtig meedeel dat ik 'wat' tijdsdruk heb, gaan ze helemaal achterover hangen... vermoeiend hoor!
Onze kleine meid begint het nu ook te voelen, dus we zitten elkaar allemaal een beetje in de weg, so to speak.

RPL-zooi zit bij ons nog allemaal op harddisc... durf het toch niet helemaal los te laten ;-)

Je weet wat ze zeggen...de weg naar het lijden is langer dan het lijden zelf...ohzo waar vind ik....dat gewacht totdat datgene waar je naar uitkijkt maar ook tegenop ziet, zich gaat voltrekken maakt bloednerveus, kan het me nu al helemaal voorstellen.
En ja kinderen zijn net kleine antennes, feillos pikken ze jouw gemoedstoestand op....maar het grote voordeel van (kleine) kinderen is dat ze gelukkig geen weet hebben van oorzaak/gevolg en dus de volgende dag ook weer heel makkelijk meegaan in jouw vrolijke bui!

Dus Kathleen, jouw mantra voor vandag is vrolijke bui, vrolijke bui, vrolijke bui.... :lol: Wat ben ik grappig he?

Hang in there!!!

Back