Nora en Fam. to Australia part II

Sowieso leuk om alles vast te bekijken; huisjes, auto's meubels :grin:
Veel succes met alles afronden hier...

:p
Leuk he die huizen bekijken, je moet echt een zakdoek ondere je kin houden....
Vooral die onbereikbare huizen van een miljoen of wat ..... :evil:

Ja ik heb booklet 3 over parent migration al doorgesnuffeld en ben dan bang dat er geen goede snelle oplossing is maar Harold gaat in November in gesprek met een Australisch migration bureau die onze papierwinkel gaat regelen wieweet weten die meer b.v ook een tijdelijke oplossing omdat het allemaal zo lang gaat duren voor mijn ouders.

[quote author=Nora link=topic=10348.msg147106#msg147106 date=1253717123]
Leuk he die huizen bekijken, je moet echt een zakdoek ondere je kin houden....
Vooral die onbereikbare huizen van een miljoen of wat ..... :evil:
[/quote]

Nee hoor....een huis van een miljoen of wat is mij persoonlijk veels te groot....en aangezien ik nog geen hobby heb aan schoonmaken, maak ik liever wat minder schoon....eigenlijk wonen we nu al te groot voor ons 2-en.

Toch grappig eigenlijk dat heel veel mensen erg geïnteresseerd zijn in grote huizen. Ik vind het pas fijn in een huis als ik me thuis kan voelen. En dat kan, voor mij althans, ook in een klein huis zijn. Sterker nog: dat gevoel heb ik sterker bij een klein huis, omdat het vaak wat knusser is....

:up:
Dat miljoen komt vaak ook niet omdat het zo groot is maar door de lap grond en vrijheid eromheen !
En mijn droom is nog steeds om in de toekomst een b&b of wat cabins te hebben dus hier houd je toch rekening mee om je "droomhuis" op te snorren! :wink:

Achhh dromen moet je blijven doen toch ?
En wie weet komen ze nog eens uit........na het winnen van de lotto ofzo ! :lol: :lol:

Back