Not cold enough in Brisbane

WickedBrigitte

New Member
Jawel, het gaat nu echt gebeuren..... eind van de maand verhuizen we naar Melbourne. Het is hier in Brissie niet koud genoeg  :p geintje.
Nee hoor, even serieus. We zijn vorig weekeind naar Melbourne geweest en kwamen er achter dat we toch wel heel graag daar wilden blijven en dat we de verhuizing alleen maar aan het uitstellen waren.
Dus toen we terug kwamen hebben we allebei onze baan opgezegd en de makelaar verteld dat we gaan verhuizen. Stond er de volgende dag gelijk al een te huur bord in de tuin. ( laten er geen gras over groeien )
We hebben nog heel veel spullen waar we van af willen ( oa Nederlandse boeken, cd's en video's ) dus als je interesse hebt laat het dan even weten met een pm.

Jaap, als je dit leest en je bent terug van Nederland, misschien kunnen we wat afspreken voor een onofficiele borrel. ( geld ook voor jou Rob sinds je er gisteren niet was en ik er dus bij de barefoot bowling niet zal zijn )
 
whoa,

van Brisbane naar Melbourne!!!!??????

Wanneer zijn jullie voor het laatste naar de dokter geweest............? :wink:

Ik hoop dat het niet besmettelijk is..............

Veel plezier, daar! Het is een geweldige stad, maarre......ik heb het toch liever warm!  :up:

Marc
 
Grappig, van die dokter....we zijn allebei net geweest, om een antibiotikum kuur te halen, want we zijn allebei al een maand ziek. Gek zat.
Ik heb nu 6 jaar in Brisbane gewoond en het is nu tijd voor een nieuw avontuur.
Ik kijk er naar uit om mijn leuke jas meer dan een maand te kunnen dragen  :p
En we gaan ook echt niet voor het weer naar Melbourne......
 
Back
Top