notarissen in omgeving Arnhem

Kathleen

Well-Known Member
hallo allemaal,

Weet iemand misschien een notariskantoor in de omgeving van Arnhem die kosteloos kopieen certificeert?

Dank!
 
[quote author=Kathleen link=topic=3355.msg39302#msg39302 date=1133787644]
Weet iemand misschien een notariskantoor in de omgeving van Arnhem die kosteloos kopieen certificeert?

[/quote]

Ik denk dat de woorden 'kosteloos ' en 'notaris' NIET samengaan!  :wink:
 
Hallo Kathleen,

Hier de oplossing.

Als je een notaris om kunt kopen voor zo'n €100 , misschien doet hij het wel for free.

Goed bedacht he,

Toch eeuhhhhhh mmm

Niet goed??????


Outback Jack :evil:
 
:-D .....voor niks......... Dacht het niet!

Ik weet wel een adres in Den Bosch. Startdocument 15 euro en daarna elk document 3 euro!

Dat scheelt wel met andere notarissen!

Laat maar weten!

Greetzzz Rol :up:
 
Hallo daar!!!
Hier in Drachten is er wel een die het doe voor een doos gebak, maar volgens mij moet je dan wel voor honderd euro benzine verbranden :cry:
Dus dat schiet niet op!!!
Ik zou zeggen blijf zoeken :up:
 
Ietsje rijden, maar ik heb Notaris Pieltjes in Nunspeet gevonden. Helemaal gratis!! Let wel op dat hij alle pagina's certificeert, want ik moest nog een keer terug.
Succes!
 
Is een Notaris met zo'n naam wel bevoegd en te vertrouwen.

Groeten Outback Jack :evil:
 
het leuke is, hij heet ook nog Pieter, dus Pieter Pieltjes.
Maar rare naam of niet, hij doet het gratis en dat is het belangrijkst!!
 
Hoi Kathleen,

We hebben (maanden geleden) bij een notaris in Kaatsheuvel wat laten kopieeren / certificeren (loonstroken e.d.). Dat waren maar een paar bladzijdes. Maar hoefden er helemaal niet voor te betalen .. .

Overigens:
Ik heb op je mailtje van enkele weken geleden gereageerd. Nog geen reactie gehad.. Gaat alles goed, nu bijna klaar met de ACS ?
(Misschien reageren via reguliere email om hier 'on topic te blijven!)

M.vr.gr.

Perthpete
 
Kijk, sommige notarissen doen het 'gratis' als hun pet goed staat. We hebben er eentje gevonden in Nijmegen. Die rekent 35 euro voor alles, maar most likely inderdaad voor chocola en een knipoog is het oog goed.
Was benieuwd in de omgeving Arnhem.

Dank voor jullie antwoorden!

Voor Perthpete... email komt eraan! We leven nog!
 
Hoi,
Ik heb gisteren mijn kopieën GRATIS laten certificeren bij een notaris is Zevenaar.
Van Houtum Notarissen, Arnhemseweg
 
[quote author=cornens link=topic=3355.msg41311#msg41311 date=1135195118]
Hoi,
Ik heb gisteren mijn kopieën GRATIS laten certificeren bij een notaris is Zevenaar.
Van Houtum Notarissen, Arnhemseweg
[/quote]


Notaris van Houtum zal wel blij zijn met deze reclame,

Nu komt de halve xpdite.net naar hem toe me het antwoord van, " maar bij fam. Cornens was het gratis waarom moet ik dan wel betalen".

Maar je kunt het altijd proberen

Outback Jack :evil:
 
Nou, ze hebben het inderdaad ontdekt dat er wat te halen valt bij emigranten in spé. Wij konden helemaal nergens meer terecht. Notaris die eerst 'beloofde' dat het wel 'goed' zou komen, bleek 10 euro per kopie te willen.... (en we hebben er 44...jaaaaah daaaaagggghhh) Heb notarissen gesproken die 15 euro en zelf 25 euro per document vroegen. Na bellen, bellen en nog eens bellen... een notaris in Bemmel die het hele zakie voor 50 euro deed. Dit maar gedaan. Weer een stap dichterbij.
 
Goed gedaan Kathleen,

Met een beetje moeite en rondbellen spaar je intussen wel €390 uit ,
Belkosten niet meegerekend;

Outback Jack :evil:
 
Ja het is niet te geloven, voor het legaliseren van 3 handtekeningen (eigenlijk getuige zijn van 3 keer form 888) €75,-  :x das gauw verdiend.
Verklaart wel waarom de notarissen in dit land zo rijk zijn.... :?

Maar is het niet handig gewoon naar het gemeente huis te gaan voor certified copien?
Ik betaalde bij de gemeente Zeist €3, per stuk, ik heb er 11 laten maken en uit eindelijk heb ik toch maar €15,- betaald ...  :up: :-D

Gr.Koen
 
Ik krijg toch sterk de indruk dat het afhangt van onvaste variabelen en hoe de petten staan in notaris- en zelf gemeenteland. Let maar op, over een half jaar is dit dichtgetimmerd en vragen ze stevige ping ping, voor zover dat al niet gebeurd. Ik snap dat het wat geld kost, per slot van rekening hebben ze ervoor "geleerd" en inkt gebruikt, maar sommigen vragen echt een vermogen waarbij het evenwicht of de redelijkheid ver te zoeken is. Let dus op en laat je bedonderen/overdonderen!!
 
Ik zie nu pas je post. Wij hebben het in drie keer laten doen bij Hartogg Heuff aan de Velperweg voor nop. Moet daarbij wel vermelden dat wij ons huis, testatament, samenlevingscontract etc bij hun hadden laten doen dus het was denk ik voor-wat-hoort-wat.
 
Laten vertalen en cetificeren bij de vertaler die dit in samenwerking met de rechtbank deed. met kosten

Copies tot echtheid laten stempelen , datum met handtekening ( tot zo'n 180 stuks)

Volledig gratis,

I'm a lucky man.

Vertaalster was wel duur.

Outback Jack :evil:
 
Back
Top