Nt Sponsorship vraag..

Steve

XPdite Sponsor
Wij zijn bezig met het aanvragen van een NT SS.

Hoe hebben julllie aan deze voorwaarden voldaan?


  • certified copies of evidence, in $AUD of financial resources; (ze vragen om $50.000,-, voldoet kentekenpapieren van auto's enz ook ? )

  • evidence that the applicant has undertaken research about the Northern Territory and has knowledge of the relocation costs, living expenses (eg food, utilities, rent etc) and accommodation costs involved with settling in the Northern Territory (Wat moet je hier aan bewijs meesturen ?)

  • a certified copy of your skills assessment, and qualifications; (Bedoelen ze met qualifications, diploma's ?)

Groeten Steven :smile:
 
Spijt me echt... Wij zijn toen wel bezig geweest voor een sponsoring voor WA, maar dat was lang niet zo streng. Wij hoefden geen gecertificeerde dingen aan te leveren, dus zou je ook echt niet kunnen vertellen wat je daar nu precies voor moet doen.
 
Wij zijn bezig met het aanvragen van een NT SS.

Hoe hebben julllie aan deze voorwaarden voldaan?


  • certified copies of evidence, in $AUD of financial resources; (ze vragen om $50.000,-, voldoet kentekenpapieren van auto's enz ook ? )

  • evidence that the applicant has undertaken research about the Northern Territory and has knowledge of the relocation costs, living expenses (eg food, utilities, rent etc) and accommodation costs involved with settling in the Northern Territory (Wat moet je hier aan bewijs meesturen ?)

  • a certified copy of your skills assessment, and qualifications; (Bedoelen ze met qualifications, diploma's ?)

Groeten Steven :smile:

Alleen de eerste vraag weet ik hoe ze dat doen bij SA:

Q. Do you require copies of bank statements as evidence of financial capacity?
A.
No. Only a signed and witnessed Declaration of Financial Capacity is required as evidence.

En dat kan je regelen bij de notaris begreep ik.

De tweede lijkt me dat je een verhaaltje stuurt met deze gegevens in je eigen bewoording met je handtekening eronder??

En de derde lijkt me een gevalletje van de hele TRA bende lekker meesturen met de aanvraag, heb jij je best gedaan. :up:
 
:up: ...we gaan morgen even alles op een rijtje zetten en in orde maken..

Denk dat het gecertificeerde kopien worden van onze auto's/camper en bedrijfsvoorraad auto's, dan hebben we eigenlijk al genoeg om aan die 50.000 Aus Dollar te voldoen.

De rest is idd zoals jij omschreef Margot...Maar denk bij het laatste alleen TRA meesturen...dat krijg je toch ook niet zomaar en heb je al alles moeten overleggen en bewijzen.:grin:

Hopelijk volgende week SS op de (virtuele ) bus doen :up:
 
Spannend!! Een paar :up: :up: van ons.
En nog een paar dat jullie beroep straks ook op de NT SMP verschijnt. :up: :up:
Deed SA dat maar, gewoon aanvragen behandelen.
NT is echt de enige!! :oops:
Maar gaaf voor jullie zo'n sprintje. :up:
 
Bedankt voor de duimen...hebben net het SS form ingevuld en is verder klaar.
Hebben morgen een afspraak bij de gemeente voor het certificeren van documenten en dan hopelijk morgenavond alles toe mailen :smile:

Ik kan mij niet voorstellen dat het beroep niet op de Smp's zal staan....maar je weet het nooit natuurlijk :-( . We maken ons er niet echt druk om in ieder geval.

Hoop dat SA snel met een SMP komt....:up: :up: :up:

En dat sprintje zegt niks natuurlijk.......maar is wel lekker :p :evil:
 
Back
Top