Occupational trainee visa op datum???

Rosanne

New Member
Hallo allemaal!
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Rosanne en ga rond 20 oktober voor 3,5 maanden naar Australie om stage te lopen.
Nu is eind mei de aanvraag voor mijn occupational trainee visa opgestuurd en naast het bericht dat het is ontvangen, heb ik nog geen uitslag gehoord.
Mijn vraag is: gaat dit visum op datum of mag je gewoon zelf weten wanneer je weggaat als het visum is goedgekeurd?
Op het formulier is aangegeven dat ik waarschijnlijk op 26 oktober aankom, maar ik zou graag een week eerder willen gaan. Staat het visum nu echt vast op die datum of kan ik gewoon eerder vertrekken als het is goedgekeurd?
Ik hoor het graag!
 
Goede vraag... Ik weet niet meer hoe dat toen bij mijn Occupational Trainee Visa ging... Beste wat je kunt doen is even mailen naar Duitsland. Is daar ook de aanvraag in behandeling?
 
Bedankt voor je reactie,
Nee, mijn aanvraag is daar niet in behandeling. Mijn contactpersoon in Australie regelt alles voor mijn visum, maar zij is op vakantie op dit moment.
Ik ben erg benieuwd hoe dit werkt, dan kan ik mijn ticket eventueel wijzigen en een week eerder beginnen met stage :)
 
Zou toch even Duitsland mailen, dat is het contactpunt voor visumvragen vanuit Nederland. Je kunt gewoon de algemene vraag stellen wat de regels van dit visum zijn mbt toekenning en entry datum.
 
Back
Top