offer letter binnen.

Hè, nou snap ik het toch nie meer..............
Ik zou ook schrijven: Het is wél zo dat het héél gewéldig is!
Het streepje is hier toch een benadrukking van de klemtoon, niet een hulpmiddel voor de uitspraak?
Ga straks 'ns effe googelen..............
ach ja.....moeten toch wat te doen hebben hè?

Ah... heel off topic, maar wel studie :) Ik denk dat ik uitga van het Frans... Accent grave op korte klanken, en Accent E.. hoe schrijf je het, op lange klinkers.

Maar kijk nou wat ik vind!!!:

het accent dient niet verward met het KLEMTOONTEKEN

NB: als de klank met meer dan 1 letter wordt weergegeven krijgen de eerste 2 letters van die klank een klemtoonteken

jé van hét
bewíjzen
voorkómen
vóórkomen
búíten
ééuwig
drááien

Aiaiaiaiai... "je van het" zou bij mij dus 'Je van hèt" zijn geworden!

Boehoeoeoeoe! Moet ik een levenslange gewoonte veranderen!

Toch leuk; weer wat geleerd! Pientere Henriëtte!!

Pffffffffffffffffff.............k zat al te zweten.......en in de stress dat ik het altijd verkeerd begrepen had!
Toch leerzaam hÈ, zo'n forum.....en ZÓ'N forum ook  :up:

:-D Indeed! (in het Engels hebben we die dingen niet, dat vind ik soms best onhandig. Dan moet ik cursief!)

Acute accent. Ik dacht dat dat iets is dat alle N'landers hebben... LOL

Nog even off-topic.... :roll:

[quote author=Eerainuh link=topic=4552.msg58072#msg58072 date=1146484984]
Ah... heel off topic, maar wel studie :) Ik denk dat ik uitga van het Frans... Accent grave op korte klanken, en Accent E.. hoe schrijf je het, op lange klinkers.
[/quote]

Ik deed het ook altijd zo! En ik denk dat er meer mensen zijn.... Ik vraag me af hoeveel mensen het op deze manier gebruiken, en hoeveel mensen op de 'officiele manier'.

De offer letter van de uni is binnen.  Dus ik ben geaccepteerd. Toch dubbele gevoelens...
In ieder geval het papiertje insturen en wat centjes dokken, w8en op mijn coe en dan.....immigratiedienst..... :|

Hopelijk krijg ik dat studentenvisum

M5: Topic gemerged met al bestaand topic in De laatste stand van zaken.

Back