Ole! :)

4np

Member
Het is zo ver!

Na exact 1 jaar en 1 dag wachten is eindelijk mijn visum aanvraag goedgekeurd :happy: Voelt wel erg apart nu hij er eindelijk is moet ik zeggen; onwerkelijk. Kan ik eindelijk het vertrek gaan plannen  :bye:
 
zo zie je maar weer dat geduld wordt beloond.

Wanneer willen jullie nu weg?

Groetjes Lisette
 
:cheer: :cheer: :cheer: GEFELICITEERD  :cheer: :cheer: :cheer:

Dat is zeker Ole!

Succes in de aankomende periode  :up:

Groetjes Barbara
:smile:
 
blij voor je!! :up:
wij zijn net begonnen met de hele papieren winkel, kan niet wachten om ook een bericht op het forum te zetten met Ole!!!
dat duurt nog wel een jaar of twee.  :x
we willen weg hier. :wink:

enjoy!!!!  :cool:

groetjes, Chantal.
 
[move] :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: [/move]

[move]ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole oleole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole[/move]

Te gek hoor en succes met alle verdere voorbereidingen

[move] :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:[/move]
 
Hey dank jullie wel allemaal :D Ik heb uiteraard zitten denken wanneer te vertrekken en ik denk nu aan eind maart. Dat geeft me -denk ik :S- genoeg tijd om eea af te ronden, in te pakken en op te zeggen. Ik wil begin januari naar Berlijn (net de ambassade gemailed of ik een afspraak kan maken) met mijn zusje om samen nog even wat quality time te hebben; even een lang weekend feest te vieren en -uiteraard- mijn visum te valideren. Ik heb er nu al zin in (ik vind Berlijn één van de leukste steden van Europa dus dat wordt leuk :) ). Ik denk er nu aan om eind maart richting Perth of Melbourne te vertrekken; dan minimaal een maand of 2 a 3 te gaan reizen (heb al te lang geen goede vakantie meer gehad) om uiteindelijk in Sydney te eindigen. Dan werk (nouja, ook al een beetje van te voren wat CV's uitsturen) en een appartementje zoeken en in het nieuw leven stappen :)
 
Back
Top