Omgeving Glenelg

NicMic

New Member
Ondertussen wonen wij 2 maanden in Australië/Adelaide in Glenelg om precies te zijn. :up:

Mijn man heeft ondertussen een baan gevonden en ik ben druk aan het uitpakken want onze spullen zijn net gearriveerd uit Nederland.

Wij kennen hier verder nog niemand. Ben eigenlijk wel benieuwd of er zich meer mensen in deze omgeving gestetteld hebben.

Groeten Nicole
 
Hoi Nicole,

Mijn (Aussie) man en ik wonen in Henley Beach South, 2 suburbs ten noorden van Glenelg.

Het zal wel fijn zijn om na 2 maanden eindelijk je eigen spullen om je heen te hebben! Succes met uitpakken! Als je helemaal gek wordt van al die dozen om je heen dan zeg je het maar. Ik ben beschikbaar voor een bakkie!

Groeten, Margot
 
Hoi Nicole,

Wie weet gaan Jeroen en ik ook wel in Glenelg wonen. Het is onze bedoeling in de buurt van Adelaide te gaan wonen dus misschien worden we wel buren :-D.

Groetjes Erna
 
Wij wonen in West Beach, ook vlak bij Glenelg dus, hebben jullie ( NicMic, Pebbles, Jeroen & Erna, ............)zin in een bakkie dan ben je bij mij ook altijd welkom. Ook voor Tips en Truuks!! Ben al veel in Adelaide op stap geweest maar vind de suburbs in het westen aan de zee echt super ( maar kom uit Den Haag en vond Scheveningen en Kijkduin ook altijd geweldig ) PM me voor adres of tel nummer, wit of zwart, met of zonder suiker............)

Willem, Lenie, Chloe en Guillaume
 
Het wordt nog gezellig in Adelaide.

Jullie hadden er moeten zijn toen ik er zat!  Ik denk dat ik 14 jaar geleden de enige was met een klein kind!  Mijn zoontje toen zei ook altijd, waarom moet ik Nederlands praten?er is hier niemand die dat ook praat!  en zie nou eens.
Maar ben helaas al weer 8 jaar weg, maar Adelaide blijft MIJN plek.  Veel plezier daar!

Sidonia
 
Hoi :cheer:
Jeetje als ik dit topic zo zie zijn er toch wel veel Nederlanders in Adelaide. Zou je niet zeggen is namelijk best wel saai in het SA gedeelten van het forum. :lol: :-x

Oost/zuid Adeliade dat is ook precies de hoek waar wij willen gaan zitten. Hoe is daar.... Veel kinderen, winkels, scholen maar toch ook rustig en ruim opgezet??
We komen in maart wel even een bakkie doen :up: :up:
gr. Barry & Vanessa
 
Zo te zien mogen wij ook jullie een hartelijk welkom heten op dit forum.

Een verder zo te zien ben je al begonnen aan een nieuwe vrienden kring op te bouwen daar. Leuk!!

Veel plezier met uitpakken!!

Rene
 
Nou Nicole, wanneer gaan we bij Willem en Lenie op de koffie?? :fishing:
Ik zorg voor de speculaasjes! :eat:

Groetjes Margot
 
Tjonne jonge,

Echt veel Nederlanders in Adelaide in heb een tijd in west beach gewoont. ben alleen alweer een tijdje in Nederland dan hadden we met z'n alle een bakkie kunnen doen of oud Hollandse spelletjes.

kees :lol:
 
Voor " oud Hollandse spelletjes" zit je weer op de juiste plek in de wereld. Voor een bakkie  "oplos-koffie" kan je hier wel terecht  :-D

Willem
 
Back
Top