tweety
XPdite Sponsor
Indien ik op tijd mijn visum krijg heb ik nog steeds de planning op begin mei naar Melbourne te vetrekken. Nu is mijn vraag is er iemand die goede ervaring heeft met een hostel in de buurt van Parkville (de sites heb ik inmiddels wel gevonden maar het gaat mij nu om persoonlijke ervaring). Het mag natuurlijk ook iets verder weg zijn maar het moet wel makkelijk en snel met het openbaar vervoer te bereiken zijn. De reden dat ik in deze wijk wat zoek is dat hier mijn toekomstige werkplek zal zijn en ik toch besloten heb dat ik graag dicht bij mijn werk woon. Dus alvast iets voor de eerste weken daar huren maakt mijns inziens het zoeken naar een woning wat makkelijker.
Waar ben ik naar op zoek; niet veel bijzonders eigenlijk, een eigen kamer volstaat en al het extra's is meegenomen.
Ik weet niet of er hier forumleden zijn die in het centrum van Melbourne wonen? Maar is het handig om direct een auto aan te schaffen, of is het in Melbourne net zoals in de meeste grote steden in Nederland, dat parkeren een hel is en dat het je klauwen met geld kost?
Waar ben ik naar op zoek; niet veel bijzonders eigenlijk, een eigen kamer volstaat en al het extra's is meegenomen.
Ik weet niet of er hier forumleden zijn die in het centrum van Melbourne wonen? Maar is het handig om direct een auto aan te schaffen, of is het in Melbourne net zoals in de meeste grote steden in Nederland, dat parkeren een hel is en dat het je klauwen met geld kost?