Oneerbiedige vraag, hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal??

Heb de goddelijke leeftijd van 29.  :depressed:

En damn die 30 komt nu echt dicht bij.  :evil:
 
beide 38 :wheelchair: .... wat boven het gemiddelde als ik dat zo lees.

We voelen ons veel jonger :prop:

Marco & Ange
 
[quote author=Fritsie link=topic=1650.msg14611#msg14611 date=1115622297]
ik 37 (in juni 38), Nicole 31 en ook in juni een jaartje ouder
[/quote]

Dat wordt feest in juni. Ik word 36.

Marco
 
Ik ben 45, mijn man 49 en kids 16 en twins 14
Ik mag toch nog wel op de site komen he'?
Miel :cry:
 
[quote author=miel link=topic=1650.msg14891#msg14891 date=1115931678]
Ik ben 45, mijn man 49 en kids 16 en twins 14
Ik mag toch nog wel op de site komen he'?
Miel :cry:
[/quote]

We gooien het in de groep  :-D
 
voor de oudere knakkers onder ons  :wink: .....
  hebben jullie ook nog schoolgaande kinderen???? if so, hoe lossen jullie dit op?
Ik heb 2 meiden in 2vwo en een zoon in 4 vwo
Miel
 
Tja, ik  ben natuurlijk een oudje hier en hoor waarschijnlijk niet eens thuis op dit forum, want ik ben 26 geleden al naar Australie verhuisd (let op: niet ge emigreerd).
Wel bijna 30 jaar weg uit Nederland.
Ik kan jullie wellicht wat inlichtingen geven zo nu en dan en hoop dat het een beetje helpt met je besluitvorming om wel of niet te komen (emigreren noem je dat dus nog).
Ook  ken ik alle steden in OZ op mijn duimpje, woon zelf in Melbourne, ontzettend veel gereisd in binnen en buitenland en kom ook 2 x per jaar in Nederland, dus ben van beide landen zeer goed op de hoogte.
Verder telt mijn naam en leeftijd niet mee.
Mocht je iets over Nieuw Zeeland willen weten (hoewel dit is een Australische site) dan kan ik daar ook inlichtingen over verschaffen. Vorig jaar was ik er geloof ik 6 x of zo en ik ken de weg in Auckland/Wellington/Dunedin/Christchurch  etc blindelings, vooral Auckland.
OZ naar NZ is 4 uur vliegen.
Ik wens jullie allen succes.
Ik heb deze site per ongeluk gevonden deze week en al wat berichten "gepost".

p.s. Ik ben dus geen emigrant van de 50 er jaren, maar zakenman en uitgezonden door een Europees  bedrijf en spreek derhalve vlekkeloos Nederlands. Met mijn vrouw en kinderen spreek ik dus "Dutch" want die zijn ook allen Nederlander.
 
Hoi Jan,

Leuk dat je deze site gevonden hebt èn al bedankt voor de informatie die je gegeven hebt (metric system).

Groetjes Miranda :)
 
hey leuk , ik dacht dat wij een van de jongere stel waren die ging emigreren...NOU NIET DUS..... :roll:
Maar wel leuk om tehoren dat er nog jongeren mensen zijn. supper
:lol:
 
Back
Top