ONGEDULDIG AGRRRRRR....

TEAM

New Member
Die onzekerheid en dat wachten daar wordt ik nou echt gek van.

Ik wil eigenlijk dat het balletje blijft rollen...helemaal niks doen daar kan ik mezelf niet in vinden.

De visumaanvraag is bevestigd op 28 april jl. en nu is het wachten op een brief van DIMIA dat ze de Medicals en
VOG willen hebben.
Hoe lang ging daar bij jullie overheen?
En is het een algemene lijst met Nederlandse doktoren waar je een Medical bij kan doen? Kunnen we niet al gewoon de medical doen
voordat we de brief binnen hebben?

Wat zijn de kosten van een medical ongeveer?

Pfffffffff....I'm going mad !

NU WIL IK GEWOON ECHT WEG !!!!!!!!!!

Amy

Haha, ik weet hoe je je voelt. Ik heb mijn aanvraag opgestuurd naar Australia House in London. Per courier dus ik weet dat het vrijdag ochtend voor 11 uur is bezorgd. Nu laten ze binnen 5 werkdagen weten hoe het ervoor staat. Ik probeer mezelf te beheersen en 'slechts' om het uur op mijn hotmail te kijken om te zien of er al bericht is!!!

Ik heb mijn medical en VOG van te voren gedaan, wat bij een partner visum kan. Bij andere visa weet ik niet, die zijn misschien wat ingewikkelder en duren langer waardoor het VOG en Medical misschien verloopt???

Succes met wachten!

[quote author=TEAM link=topic=1751.msg15840#msg15840 date=1116864808]
Hoe lang ging daar bij jullie overheen?
En is het een algemene lijst met Nederlandse doktoren waar je een Medical bij kan doen? Kunnen we niet al gewoon de medical doen
voordat we de brief binnen hebben?

Wat zijn de kosten van een medical ongeveer?

Pfffffffff....I'm going mad !

NU WIL IK GEWOON ECHT WEG !!!!!!!!!!

Amy

[/quote]
Hai Amy
Med en VOG gaat vrij snel
Op de lijst van dokters kan je per plaats kijken waar je moet zijn
Je Med en VOG is een jaar geldig dus heb je alles zover klaar kan je het alvast doen.
Ik was €85,-- dokter €35,-- foto's en €50,-- bloedtest  en €39,-- VOG kwijt. :|

Succes Ton en Ineke :up:

[quote author=TEAM link=topic=1751.msg15840#msg15840 date=1116864808]
De visumaanvraag is bevestigd op 28 april jl. en nu is het wachten op een brief van DIMIA dat ze de Medicals en
VOG willen hebben.
[/quote]

Is het echt zo dat je pas je medicals en vog laat doen NADAT je de visumaanvraag de deur uit hebt gedaan, zodra DIMIA daarom vraagt? Hmm, weer iets geleerd...

[quote author=Jeroen link=topic=1751.msg15858#msg15858 date=1116875745]
Geen dingen doen voordat DIMIA erom vraagt!!!!! SnieGoedNie
[/quote]

:-D

Ik dacht namelijk dat je de hele handel in 1 keer moest opsturen.
Maar das eigenlijk wel gunstig dat je pas de medicals en vog doet wanneer onze vrienden van DIMIA daarom vragen, want dan kan je visumaanvraag dus ook veel eerder de deur uit! Toch?

:up:

Geen dingen doen voordat DIMIA erom vraagt!!!!! SnieGoedNie

Zeer zeker nie
En doe je het toch :yellowcard: dan verdwijnen al je papieren onderaan de bekende stapel.

Ik was €85,-- dokter €35,-- foto's en €50,-- bloedtest  en €39,-- VOG kwijt. :|

Hoi Ton,

Hier klopt iets toch niet!
Ik was voor de dokter 90 - Foto's 45 - VOG 29,50 en bloedtest 0,00 euris kwijt.

Hallo rob,

Ik heb al meer verschillende prijzen gezien, zal wel uitmaken waar je woont
en wat ze willen verdienen :p
Ik moest voor de foto's naar de GGD, voor de bloedtest buro voor gezinsplanning,
en de dokter ook appart.
Wel een aardige vent, heel behulpzaam.
Op het hele bedrag maakt 10 of 20 Eurie ook niet meer uit :-D

Gr. Ton en Ineke

Lost: Quote verwijderd.

Hoi Amy

Dat is leuk wij hebben ons ontvangs bevestiging op 27 april gehad. Het is dus ook voor ons afwachten... Is het bij jouw ook een independent skill aanvraag. Dan kunnen we kijken wie het eerste z'n visum heeft :-D  Zijn er nog meer mensen?? Dan kunnen we misschien groeps korting krijgen bij de medical :up: :lol:

groetjes Barry

Ik heb nog geen ontvangstbevestiging gekregen, maar ze hebben wel al het geld afgeschreven dus we nemen aan dat ze er mee bezig zijn. Als het goed is geven ze je binnen 5 werkdagen een status rapport dus dat is vrijdag (want het was op vrijdag per koerier bezorgd). Kan niet wachten.

Hoi Barry,

Ja we gaan op een Skilled Indepent Regional visa.  Doen jullie ook de Regional ?

Hebben jullie wel al een brief gekregen van Dimia dat ze de medicals en VOG willen hebben?

Groetjes,

Amy

[quote author=TEAM link=topic=1751.msg15943#msg15943 date=1116941377]
Hoi Barry,

Ja we gaan op een Skilled Indepent Regional visa.  Doen jullie ook de Regional ?

Hebben jullie wel al een brief gekregen van Dimia dat ze de medicals en VOG willen hebben?

Groetjes,

Amy
[/quote]

Oo,.... :? Heb zojuist de zelfde vraag via een pm ontvangen. Antwoord is onderweg :)

Ik antwoorden niet snel genoeg dus dan gelijk maar een pm-etje  Tjesus jullie hebben echt haast  :lol: :lol:  :-D  Maak nie uit hoor :up: Wij kunnen eigelijk ook niet meer wachten..

Back