Online 175 visa application

jeroen en mirjam

New Member
Hallo ik heb een vraag over mijn checklist, bij mij vragen ze nog een paar documenten. Maar die heb ik al lang naar ze opgestuurd. Weet iemand wanneer de checklist word ge-updated? Bij bijna alles staat recieved. :?
 
Het lijkt me dat als ze iets missen je een e-mailtje krijgt, ze zullen nog wel niet alles bekeken hebben.
Maar waren alle documenten in kleur? 

Het gaat in ieder geval bij jullie de goede kant op bij mij is alles nog required..........
 
Hoi,

Wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje: online 175 ingediend 11-11-2008.

Hebben jullie al een CO toegewezen?

Groetjes,
Teekay
 
Ja ik denk van wel want op 27-2-2008 staat er bij ons application processed further, en onze checklist is toen ook veranderd. Bij de meeste onderdelen staat nu recieved in plaats van required. groet Jeroen.  :up:
 
Hallo, ik heb ook online een skilled visum (175) aangevraagd (half maar)

In de bevestigings email van ASPC die ik de volgende dag ontving werd gevraagd een aantal documenten naar het ASPC te sturen. Waaronder: medical en x-ray.

Het is mij onduidelijk waar de panel doctor de formulieren van de medical en x-ray naar toe moet sturen. Is dit naar het ASPC in Adelaide zoals in de email van het ASPC vermeld staat of naar "Australian Government Immigration Office closest to you" zoals op de medical en x-ray formulieren vermeld staat (26EH en 160EH)? En in het laatste geval welke office is dit?

Ik heb verschillende keren geprobeerd de ASPC te bellen, maar kom niet door de wachttijden heen.

Wie kan mij vertellen waar de medical en x-ray naar toe gestuurd moeten worden?

Alvast super bedankt!

M.v.g. Leon
 
Medicals en rontgen foto gaan naar het LCU in Sydney. Maar als het goed is weet je panel-arts dat zelf ook wel.
 
Op de checklist van mij is er weer wat veranderd. Er staat nu visa entitlement bij. Als je dat aan klikt kun je kijken of je visum is granted. Bij mij Staat er No Visa (yet!) nog even geduld. Groeten Jeroen.  :smile:
 
Zoals ik reeds in een andere post heb geschreven is dit slechts een wijziging in de lay-out.
 
Back
Top