Online shoppen

Ideaal: lekker alle folders en aanbiedingen in van alles en nog wat doorbladeren vanaf je computer. Leuk om te zien wat er aangeboden wordt, wat de prijzen zijn en welke winkels er zijn in 'jouw' staat. Toets je lokatie in om daar online te kunnen gaan shoppen!  http://www.lasoo.com.au/home.html

Succes!
 
Alweer een site erbij waarop je je steeds lekker kan gaan zitten maken, net zoals realastate en carsales etc...
 
Das echt leuk! thanks Jolly jumper  :wink:
Zo kan ik alvast bekijken wat er allemaal te koop is, en heel belangrijk wat het kost.
Kan ik me weer even mee vermaken met zo'n site!
 
Ik heb mn slaapkamer al uitgezocht. Nu nog een slaapkamer :up: Ow en een visum, ook belangrijk :lol:
 
[quote author=Catkin link=topic=10402.msg146490#msg146490 date=1252784266]
Ik heb mn slaapkamer al uitgezocht. Nu nog een slaapkamer :up: Ow en een visum, ook belangrijk :lol:
[/quote]

Visum he  :thinking:
Stond die ook niet ergens..... koste +/- 3000,- en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld  :wink:
 
[quote author=skippie link=topic=10402.msg146492#msg146492 date=1252784758]
[quote author=Catkin link=topic=10402.msg146490#msg146490 date=1252784266]
Ik heb mn slaapkamer al uitgezocht. Nu nog een slaapkamer :up: Ow en een visum, ook belangrijk :lol:
[/quote]

Visum he  :thinking:
Stond die ook niet ergens..... koste +/- 3000,- en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld  :wink:
[/quote]

:grin: Ach nu ik mn slaapkamer al heb uitgezocht, kunnen ze het toch niet maken om me mn visum niet te geven. Misschien even mailen naar de overheid van Perth; ik ben erg goed voor de economie... Dat is positief en state sponsorship waardig :grin:

Trouwens de logeerkamer, heb ik ook al ingericht. Strand alleen een beetje met de, niet geheel onbelangrijke, woonkamer.

Zoals jullie wel kunnen lezen heb ik het heel druk op mn werk vandaag :p
 
[quote author=Catkin link=topic=10402.msg146493#msg146493 date=1252785137]
Zoals jullie wel kunnen lezen heb ik het heel druk op mn werk vandaag :p
[/quote]
Ik dacht al , hoort die jonge meid op dit tijdstip niet op stap te zijn?
Relaxt toch als je op je werk jezelf nuttig bezig kunt houden  :grin:

Grappig, ik ben ook meteen naar de slaapkamers gegaan,een bed aant uitzoeken! Nou heb ik nog niet alles bij elkaar gezocht, dus ik heb nog wat te doen  :wink:
 
Bij de Ikea heb ik een goedkope optie, waarvan ik alles los heb uitgezocht. Bij harvey Norman een wat duurdere uitvoering, maar daar krijg je een bed, 2 bedtafeltjes en een aankleedtafel ineen. Dat is ook wel handig. Heb nu bij Fantastic Furniture ook al een bank gezien. Moet wel een enigzins redelijk huisje krijgen, om alles kwijt te kunnen en nog even klink doorsparen.
Niet al te grote eettafels, die ook nog eens mooi zijn, zijn het moeilijkst te vinden.

Ow ik zie dat ik alweer bijna klaar ben met werken. Morgen van 15.00 t/m 19.00 ook nog rustig de tijd, daarna komen de jongeren terug van weekend dan is het over met het shoppen  :grin:
 
leuke site...
maar nog wat vroeg om al echt dingen te kiezen!

'k noteer hem wel alvast!
 
Bij mij kan het ook nog wel even duren hoor, maar window shoppen is altijd leuk...
Waarschijnlijk koop ik uiteindelijk ook hele andere dingen dan dat ik nu zie, maar toch leuk om je huis al helemaal in te richten (moet je ook op realastate even een huisje uitzoeken, dat maakt het dan compleet).  :up:
 
realestate bekijk ik wekelijks en droom dan al volledig weg... duurt alleen allemaal nog heel erg lang...

maar dromen mlag he ...

:beach: :flipper: :surfer:
 
Doe al jaren echt dagelijks rondje rentals...ff kijken wat er nieuw is en wat het huizenaanbod is. Lekker wegdromen en in gedachten het huis al inrichten ja...en toen de streetviewer erbij kwam, was ik helemaal los. Niet dat het veel zin heeft natuurlijk, want de echte search begint volgende maand pas als we er zijn. Ben benieuwd hoe die rentals er irl uitzien...
 
Ze zeggen dat het nog al eens flink tegen kan vallen als je het IRL ziet  :shock:
Dus ik ben ook heel benieuwd hoe je het gaat vinden.Wel gaaf zeg, dat jullie al bijna mogen gaan "kijken" hoe het daar is.
Ik window shop nog wel ff verder  :wink:
 
Voor mij is het helaas vandaag aanmerkelijk drukker op mn werk, waardoor ik minder kan windowshoppen als gister... Maar goed, ik heb dan ook nog zeeen van tijd...
 
Back
Top